Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Online !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website Online !!

    Na lang lang laaang wachten is het er eindelijk van gekomen en is de website eindelijk klaar!

    http://www.melissavanbelle.be


    Hooray !!
    (indien fouten zichtbaar, lemme know )
    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: Website Online !!

    mooi, werkt snel en doelmatig.
    ook leuk dat (bekende) werk weer eens te zien.
    kom vast nog eens terug.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Website Online !!

      Knappe foto's op je site

      Comment


      • #4
        Re: Website Online !!

        nette website he,
        ik zie geen foutjes.

        Comment


        • #5
          Re: Website Online !!

          Yep, rock-and-roll...goedgekeurd.
          Al vind ik de autoviewer iets te snel gaan.

          Comment


          • #6
            Re: Website Online !!

            Ik krijg schuifbalkjes rond de foto op je homepage, en dat is niet mooi. Ik gebruik schermresolutie 1280 x 800.
            Je naam links boven zou ik ook op een zwarte achtergrond zetten, dat gaat mooier aansluiten bij het geheel denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: Website Online !!

              De autoviewer gaat veeeeel te snel IMO.

              Engelse tekst nalezen want er staan toch een aantal fouten in...

              Leuke site, is het een portfoliositez template of zo?

              Comment


              • #8
                Re: Website Online !!

                JABADABADOE! Ik heb er op zitten wachten

                Simpel en clean, meer moet dat ni zijn.
                www.pixation.be

                Comment


                • #9
                  Re: Website Online !!

                  Ik zou bij die autoviewer ook maar 1 foto (tenzij ze samen horen) zichtbaar maken. Dus zodat je niet zo een donkerdere foto links en rechts ziet. Dit stoort mij soms.

                  Je kan dat gemakkelijk oplossen door bij bv rechtopstaande foto's een zwarte band links en rechts te zetten, en al je foto's bvb 1100x500 px groot zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Website Online !!

                    Knappe site en dito foto's.
                    Ziet er af uit voor mij.
                    Mischien wel de tip van BoBo_Igor eens in overweging nemen.

                    groetjes,

                    Comment


                    • #11
                      Re: Website Online !!

                      Moooiii. Altijd al een fan geweest van je foto's.

                      Misschien toch even kijken naar de manier waarop de 'about' info getoond wordt. De tekst is geweldig gekarteld, wat de leesbaarheid nadelig beïnvloed. Maar misschien heb ik het juiste lettertype niet op m'n computer staan, waardoor ik de site niet zie zoals hij bedoeld is.

                      En het feit dat er hier en daar randen van volgende/vorige foto's zichtbaar zijn vind ik net heel goed bij de site en het soort foto's passen. Smaken verschillen zeker...
                      Last edited by Mountainhunter; 10 mei 2009, 08:31.
                      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

                      Comment


                      • #12
                        Re: Website Online !!

                        Je hebt er alvast weer een fan bij .

                        Keep up the good work...
                        CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                        Comment


                        • #13
                          Re: Website Online !!

                          Ok hartelijk bedankt voor de comments! Hier heb ik idd wel iets aan, want geen enkele site loopt correct vanaf het begin. In tussentijd heb ik zelf ook nog een paar linkfouten ontdenkt die we gaan aanpakken.

                          @ celle : Die autoviewer MOET idd trager, dit wordt deze week nog aangepast. In tussentijd gewoon de autovieer op pauze zetten en manueel door de fotos gaan.

                          @ Subby : Zie jij mijn logo dan op een 'niet zwarte' achtergrond? Normaal gezien zou die zwart moeten zijn, maar we zullen het nakijken allezins, thx!
                          Wat de balkjes betreft..De site staat normaal gezien in een lagere resolutie dan jou scherm is, ik heb eigelijk bewust gekozen voor een 'grote' site omdat de fotos ook meer tot hun recht komen. Wat in jouw geval dan een oplossing is is mss op f11 drukken.
                          We kijken het ook na

                          @ cuddles : Aha, ik heb idd 1 spelfoutje gevonden. THX! Heb die tekst laten maken.
                          Het is wel de bedoeling dat het Engels een beetje fout en trashy is maar glamorana mist idd zijn 'u'

                          @ BoBo_Igor : Met sommige fotos hebben we jouw visie idd wel toegepast , en er links en rechts zwarte boorden aangezet, fotos waarbij de volgende foto stoorde bv.
                          We hebben dit echter niet bij allemaal gedaan omdat het voor mij dan geen storend element was. Enkel de nightlife sectie is nog niet onder handen genomen.

                          Allezins bedankt iedereen, en als er nog fouten zichtbaar zijn..you know the drill
                          http://www.melissavanbelle.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Website Online !!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
                            @ cuddles : Aha, ik heb idd 1 spelfoutje gevonden. THX! Heb die tekst laten maken.
                            Het is wel de bedoeling dat het Engels een beetje fout en trashy is maar glamorana mist idd zijn 'u'
                            Glamorama is OK als het US Engels is, dus dat was niet waar ik op doelde. Ik vind de tekst leuk geschreven en ook de speelse stijl is tof. (of trashy zoals jij het noemt maar ik vind trashy een minder goeie connotatie hebben, maar enfin, ik weet wel wat je bedoelt )

                            De foutjes zijn (op de About page):
                            won over THE hearts
                            spatie tussen modelphotography
                            critics and models alike ipv themselves
                            she often opts ipv oftens opts
                            I present TO you ipv I present you
                            illegitimate ipv illegimate

                            Comment


                            • #15
                              Re: Website Online !!

                              Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
                              Glamorama is OK als het US Engels is, dus dat was niet waar ik op doelde. Ik vind de tekst leuk geschreven en ook de speelse stijl is tof. (of trashy zoals jij het noemt maar ik vind trashy een minder goeie connotatie hebben, maar enfin, ik weet wel wat je bedoelt )

                              De foutjes zijn (op de About page):
                              won over THE hearts
                              spatie tussen modelphotography
                              critics and models alike ipv themselves
                              she often opts ipv oftens opts
                              I present TO you ipv I present you
                              illegitimate ipv illegimate
                              Joe spiek verrie naais englisj sir
                              Knappe site!

                              Comment

                              Working...
                              X