Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht voor opdrachten in club scene

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografen gezocht voor opdrachten in club scene

    <font face='Verdana'>Hallo iedereen,

    Lazer Hot Hits is de eerste en voorlopig enige webradio in België. Via onze vijf themakanalen zenden we 24u per dag uit op het web.

    We maken regelmatig reportages in clubs en op parties. In het kader hiervan zijn we op zoek naar fotografen die willen meewerken aan LHH op vrijwillige basis.

    Krijg je er dan niets voor terug? Toch wel: gratis toegang tot clubs zoals La Rocca, Club Geluk, Fuse, Café d'Anvers, Scarabee en tot parties zoals Kozzmozz, Antwerp is Burning, I love Techno, ...

    Ideaal dus voor mensen die graag uitgaan.

    Bovendien kom je een pak interessante mensen tegen en kom je op plaatsen waar je anders nooit zou (mogen?) komen

    Heb je zin om het team te vervoegen, stuur dan een mailtje! Of ga alvast eens kijken op www.lazerhothits.com</font id='Verdana'>

    Jan

    www.lazerhothits.com
    Feel the vibe.All day.Every day

    <font size="1" color="darkgray">Edited by - Lazerjan on 24 April 2002 04:12:32</font>
    Jan

    www.lazerhothits.com
    Feel the vibe.All day.Every day

  • #2
    IK ben zeker geinteresseert!!!

    Comment


    • #3
      Wat zijn de vereisten eigenlijk, moet je een aantal verplichte bezoeken afleggen of ben je vrij of... Ziet er wel eens leuk uit om doen maar om goede foto's te nemen in een club is nie makkelijk zenne... Het mooist zijn ze zonder flits en op zeer hoge gevoeligheid (minstens 800 asa) maar dan heb je een DSLR nodig zoals D60/D100/D1 ... Ofwel lang belichten in flitsen, dat geeft ook altijd geflipte resultaten.

      Ik was vroeger een zeer regelmatige bezoeker van de Fuse (rond 1998-99) en de jaarlijkse ten days off 10 dagenabonnement was er ook steeds bij. Maar tegenwoordig al veel rustiger geworden, heb het eerder voor kwalitatieve chill out en zweverige d'n'b zoals Blu Mar Ten enzo.

      groeten,
      Wim

      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Vereisten? We moeten op je kunnen rekenen en je moet een camera hebben. That's basicly it.

        Ik ben zelf geen "pro", dus wie ben ik om eisen te gaan stellen.

        Wie op z'n minst mijn niveau haalt, is van harte welkom (en da's niet zo moeilijk, lol)

        Jan<font face='Verdana'></font id='Verdana'>

        Jan

        www.lazerhothits.com
        Feel the vibe.All day.Every day
        Jan

        www.lazerhothits.com
        Feel the vibe.All day.Every day

        Comment


        • #5
          Ik ben nu niet meteen het type om in discotheken rond te hangen. Toch heb ik reeds een paar keer foto's genomen op fuifjes en dergelijke.

          http://www.zonien.be/site/jeugd/koppijnverslag.htm

          deze pagina toont een aantal foto's van een fuif afgelopen weekend.

          Is dit het soort foto's dat je wilt?

          Indien er enige vergoeding is ben ik misschien kandidaat, maar om enkel gratis ingang te bekomen..no way. Een kleine bijdrage voor een fotograaf zou er toch wel af kunnen zeker

          http://www.sportfotos.be

          Comment


          • #6
            Mooie foto's, inderdaad de stuff we need

            Wat die vergoeding betreft: no can do. gratis entree plus meestal VIP lijkt me al een heel mooie geste.

            Cruises to Pleasure bijvoorbeeld kost €28 in VVK. We houden ons ook niet bezig met de spreekwoordelijke chiro-fuiven (no offence).

            Plus al die vrouwen die opeens rond je nek komen hangen.

            Jan

            www.lazerhothits.com
            Feel the vibe.All day.Every day
            Jan

            www.lazerhothits.com
            Feel the vibe.All day.Every day

            Comment


            • #7
              Lazerjan laat nog maar eens iets weten hé, btw moeten die fotos digitaal zijn of niet?

              Comment


              • #8
                >Plus al die vrouwen die opeens rond je nek komen hangen.

                Lazerjan, gezien dat het hier geen pubers meer zijn ,neem ik aan, vind ik dit toch wel een hele goedkope manier om mensen te "charteren". Voor een kaartje....
                Wat van alle tijd vd fotograaf,autokosten, materiaal, printen van foto''s , bewerken...
                Doe je het zelf voor zo goed als niets?

                Mijn gedacht.

                Eppie.

                Ik denk dat je hier toch wel op de verkeerde plek bent.
                Gelijk Veusy zegt, ..enkel gratis ingang..no way.


                Mooie foto's, inderdaad de stuff we need

                Wat die vergoeding betreft: no can do. gratis entree plus meestal VIP lijkt me al een heel mooie geste.

                Cruises to Pleasure bijvoorbeeld kost €28 in VVK. We houden ons ook niet bezig met de spreekwoordelijke chiro-fuiven (no offence).

                Plus al die vrouwen die opeens rond je nek komen hangen.

                Jan

                www.lazerhothits.com
                Feel the vibe.All day.Every day
                EP

                Comment


                • #9

                  Gelijk Veusy zegt, ..enkel gratis ingang..no way.
                  Nogmaals, ik kom nooit in zo'n clubs of dancings. Dus interesseert me die gratis ingang totaal niet.
                  Ik wil mijn diensten aanbieden, maar tegen een billijke vergoeding.

                  http://www.sportfotos.be

                  Comment


                  • #10
                    Dat bedoelde ik ook. het was duidelijk.

                    Eppie.


                    Nogmaals, ik kom nooit in zo'n clubs of dancings. Dus interesseert me die gratis ingang totaal niet.
                    Ik wil mijn diensten aanbieden, maar tegen een billijke vergoeding.


                    EP

                    Comment


                    • #11
                      Ik ben ten zeerste geïnteresseerd !
                      Vooral het fotograferen in dergelijke omgeving spreekt mij aan.
                      Laat mij weten waar en wanneer.
                      Liefst West- en Oost Vlaanderen.

                      Comment

                      Working...
                      X