Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg

    als complete leek en op zoek naar mijn eerste dslr toestel kom ik steeds dezelfde naam tegen .KONIJNENBERG .

    de prijzen zijn idd heel interessant . Aleen de afstand is echt te ver om langs te gaan .
    Is Online bestellen aan te raden en wat met service nadien ??

    Wie hfft goede ervaringen aub ?

    groeten

    p.s. het wordt waarschijnlijk nikon d60...

  • #2
    Re: konijnenberg

    Je kunt op je twee oren slapen...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: konijnenberg

      Geen idee waar je woont, maar ga anders eens langs bij Art & Craft bij Gent.

      Comment


      • #4
        Re: konijnenberg

        Kijk ook eens even naar Studio73.be , meestal heel mooie prijzen en soms zelfs nog beter dan Konijn ... en de service is er stukken beter Konijn is een box-mover, Studio73 is tenminste een winkel waar professionalisme te vinden is.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Kijk ook eens even naar Studio73.be , meestal heel mooie prijzen en soms zelfs nog beter dan Konijn ... en de service is er stukken beter Konijn is een box-mover, Studio73 is tenminste een winkel waar professionalisme te vinden is.

          Mark
          ik ben nochtans altijd goed geholpen en heb degelijke uitleg en duidelijkheid gekregen van konijn hoor
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

          Comment


          • #6
            Re: konijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
            ik ben nochtans altijd goed geholpen en heb degelijke uitleg en duidelijkheid gekregen van konijn hoor
            aie.... we zitten al op het lanceringspad. Laat ik het dan positief houden door te zeggen dat foto Rubens de poot van studio 73 is te Antwerpen (Wilrijk, de Bist). En de service is daar idd. professioneel en het personeel zelf weet zeer goed waarover ze het hebben. Over andere zaken ga ik geen uitspraken doen.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: konijnenberg

              Als West Vlaming heb ik al een paar maal bij fotokonijnenberg gekocht via de webshop. Is altijd zeer vlot verlopen. Probleem is enkel als er iets kapot gaat, zo heeft hier meer dan een halfjaar een kapotte Nikon 55-200 lens gelegen omdat ik geen zin had om tot daar te rijden. Net voor de garantie vervalde ben ik maar snel tot daar gereden. Ze staat nu te koop... De nadelen van een online shop aan de andere kant van het land (voor mij).

              Comment


              • #8
                Re: konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Kijk ook eens even naar Studio73.be , meestal heel mooie prijzen en soms zelfs nog beter dan Konijn ... en de service is er stukken beter Konijn is een box-mover, Studio73 is tenminste een winkel waar professionalisme te vinden is.

                Mark
                Wauw, dan moet je echter niet bij Studio 73 in Mol zijn
                En konijn box movers
                Doe me aub niet lachen hé zeg!
                Tot nog toe bijna alles daar gekocht en steeds uitleg gekregen van haartje tot draadje En personeel die kennis van zaken heeft om maar te zwijgen over hun vriendelijkheid EN geduld.
                Bij Studio 73 mijn flitser gekocht, voorschotje betaald en drie maanden later was die eindelijk binnen. Ondertussen ging die vlotjes over de toonbank bij Konijn.
                Wat later een batterijgrip voor mijn 5D besteld, voorschotje betaald en na drie weken mijn geld terug gevraagd en naar Konijn gereden, daar hadden ze die wel.
                En dan het personeel in Mol
                Vriendelijk mss wel maar op de hoogte
                Moet wel zeggen dat Studio 73 in Geel en Turnhout wellicht veel beter zijn, dat hoor ik althans want zelf ben ik er nog niet geweest.
                Tot daar mijn eigen ervaringen.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Geen idee waar je woont, maar ga anders eens langs bij Art & Craft bij Gent.
                  Ik kan Hans enkel maar bijtreden!

                  Art en Craft is een superwinkel met heel vriendelijk personeel en er kan gepraat worden !
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: konijnenberg

                    Verplaatst naar geschikter forum

                    Mijn ervaringen bij die 2 winkels :

                    Koijnenberg Ze nemen daar echt hun tijd.
                    Studio 73 in Geel : zus en zo, met een wreed scheef gezicht hebben ze me daar ooit de Sigma 18-200 OS binnen even laten testen, maar ik kon blijkbaar niet snel genoeg buiten zijn. ( Dame die achter de toog stond ) ik ben er daarna nooit meer geweest, 't kan dus ook eenmalig geweest zijn.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Ik kan Hans enkel maar bijtreden!

                      Art en Craft is een superwinkel met heel vriendelijk personeel en er kan gepraat worden !
                      dit kan ik alleen maar beamen dat dit klopt

                      greets
                      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                      www.korandoke.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: konijnenberg

                        Ik denk niet dat ik al ergens beter bediend ben dan bij konijn. Niet alleen zeer lage prijzen maar ook nog eens een zeer goede uitleg van vriendelijk en bekwaam personeel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk bericht
                          Als West Vlaming heb ik al een paar maal bij fotokonijnenberg gekocht via de webshop. Is altijd zeer vlot verlopen. Probleem is enkel als er iets kapot gaat, zo heeft hier meer dan een halfjaar een kapotte Nikon 55-200 lens gelegen omdat ik geen zin had om tot daar te rijden. Net voor de garantie vervalde ben ik maar snel tot daar gereden. Ze staat nu te koop... De nadelen van een online shop aan de andere kant van het land (voor mij).
                          Er is ook nog altijd zoiets als taxipost. Voor €8 rij je uit West-Vlaanderen niet naar Turnhout vrees ik. Om over het tijdsverlies nog niet te spreken.

                          Voor mij is Konijnenberg interessant door de concurrentiële prijzen en ze hebben zowat alles op voorraad. Het is er vaak wel een tijdje aanschuiven, maar dat komt dan weer doordat ze de klanten, die dat wensen, ruim te woord staan en laten testen. Dus is dat dan een nadeel?

                          Comment


                          • #14
                            Re: konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                            Er is ook nog altijd zoiets als taxipost. Voor €8 rij je uit West-Vlaanderen niet naar Turnhout vrees ik. Om over het tijdsverlies nog niet te spreken.

                            Voor mij is Konijnenberg interessant door de concurrentiële prijzen en ze hebben zowat alles op voorraad. Het is er vaak wel een tijdje aanschuiven, maar dat komt dan weer doordat ze de klanten, die dat wensen, ruim te woord staan en laten testen. Dus is dat dan een nadeel?
                            voor jou als klant die moet wachten wel
                            van de andere kant, bij studio 73 in mol heb ik zelf nog geen klachten. 1 van de 2 verkoopsters is wel vriendelijker dan de andere, maar verder voor mij geen probleem tot nu toe.
                            konijn geen ervaring.
                            hoe meer f**k hoe meer vreugd

                            **=ol

                            Comment


                            • #15
                              Re: konijnenberg

                              Heb je veel tijd is het fijn om bij konijn te zijn
                              zeker op zaterdagen is het er druk ,weekdagen is best nog te doen
                              Zelfs al staat er 30 man in de winkel ,ze nemen tijd voor je en je kan alles proberen en krijgt vakundige uitleg.
                              Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

                              Comment

                              Working...
                              X