Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's op internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's op internet

    HELP !!!!!!

    ik probeer nou al een tijd uit te vissen hoe ik mijn foto's via een of andere website op BD kan posten.
    heb ik geprobeerd: My Picture Town (van Nikon); krijg het ding niet aan het bollen
    Picasa: doet van alles wat ik niet gevraagd heb maar een foto oploaden lukt me niet.
    Flickr: vraagt mijn e-mail adres bij Yahoo maar ik heb alleen een telenet adres.

    Kan iemand mij alstublieft in een paar woorden uitleggen wat de eenvoudigste manier is. Ik ben al geen computer freak en hier wordt ik verschrikkelijk nerveus van.
    Zal waarschijnlijk al wel een of andere topic zijn over dit onderwerp maar ik heb hem niet gevonden.

    Alvast bedankt.

    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: foto's op internet

    Je zegt dat je een Telenet adres hebt. Heb je dan ook webruimte bij Telenet? Dat zou nog het makkelijkste zijn.
    Anders bij Yahoo een gratis e-mail adres aanmaken. Is zo geflikt!

    Comment


    • #3
      Re: foto's op internet

      Misschien kan deze beknopte handleiding enig licht brengen in de duisternis.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: foto's op internet

        je vind hier op meerdere plaatsen meerdere handleidingen om een foto te posten.

        Helpdesk hier kun je een PDF dowloaden

        In Focus

        -plaatsen-vanuit-picasaweb

        www.shoot.be
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X