Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoPlay.be is zonet gestart!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PhotoPlay.be is zonet gestart!

    Zonet, een 10-tal minuten geleden, is PhotoPlay.be van start gegaan! Vanaf vandaag zullen wij proberen u enkele keren per week op de hoogte te houden over het laatste nieuws, de laatste technieken, handige tips & tutorials.

    Graag zou ik ook nog even willen medelen dat er nog medewerkers worden gezocht, die vrijwillig willen bloggen voor onze website. Hiervoor kan u mailen naar info@photoplay.be.

    Groeten

    Seppe
    Last edited by Seppehazenbosch; 4 mei 2009, 18:02.

  • #2
    Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

    Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
    Zonet, een 10-tal minuten geleden, is PhotoPlay.be van start gegaan! Vanaf vandaag zullen wij proberen u enkele keren per week op de hoogte houden van het laatste nieuws, de laatste technieken, handige tips & tutorials.

    Graag zou ik ook nog even willen meedelen dat er nog medewerkers worden gezocht, die vrijwillig willen bloggen voor onze website. Hiervoor kan u mailen naar info@photoplay.be.

    Groeten

    Seppe
    Seppe, een goede start zonder "Wij zullen u enkele keren per week proberen het beste over fotografie te brengen, zoals nieuws, tips & tuts…"
    is niet zo'n goede start
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

      Site ziet er niet zo aantrekkelijk uit in Safari:

      Comment


      • #4
        Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

        In IE8 is het niet anders hoor.
        Zeer amateuristisch opgevat als je het mij vraagt.

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

          Dit is zoals het warm water opnieuw uitvinden of aan iets beginnen wat
          nu reeds overal te vinden is en aan veel betere kwaliteit.

          "Surf nu naar PhotoPlay.be. Belgische website over fotografie!"
          Als je dan niks vindt .... enkel deze lege site?

          "we zoeken nog enkele bloggers".... alsof die het moeten gaan maken.

          Dit is al gedoemd zijn alvorens er nog maar één letter geschreven is

          Jeugdige overmoed en nog zonder nadenken of weten waar ze aan beginnen.
          Om eerlijk te zijn: ik kan het niet verdragen, zoveel stupiditeit in 2009.

          Sorry hoor maar het is mijn eerlijke mening.
          Last edited by theokus; 4 mei 2009, 22:20.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

            beetje totaal gebrek aan content vrees ik... toch zeker voor zo'n trotse aankondiging...
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

            Comment


            • #7
              Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

              Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
              beetje totaal gebrek aan content vrees ik... toch zeker voor zo'n trotse aankondiging...
              Ja inderdaad.
              Seppe is scholier als ik goed begrijp maar ik begrijp niet dat ze die gasten op
              school niet voorbereiden of tenminste helpen als ze aan zoiets beginnen.
              Ben dus ook een tikje kwaad op het onderwijs
              't Maakt niet uit welke school het is of het soort onderwijs.
              Maar ja, dan moet dat hij wel hulp zoeken of gezocht hebben in dit geval.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                Firefox ( Flock ) net hetzelfde.

                Out of Bounds text.

                En ik dacht eerst dat het om de tik spel tv kast spelletjes van photoplay ging :P


                Maar start dan iig met wat meer info dan nu.
                Het enigste wat er is te vinden op de site zelf is dat de site is gestart.

                Greetz rich
                D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                Comment


                • #9
                  Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                  Ja niet veel te bespeuren op jullie website ,alleen wat tekst en een vraag naar fotografen -bloggers en op vrijwillige basis weer .

                  Het is vrij amateuritische opgezet jullie website maar is altijd voor verbetering vatbaar ,anders zoals hier al eens is aangehaald geen lang leven beschoren.

                  Bij mij op de Imac met safari gaat hij redelijk goed open ,dus daar geen problemen mee .

                  Groetjes

                  Ardesign
                  Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                  Comment


                  • #10
                    Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                    lanceren zonder content... 't is hierboven al een paar keer gezegd

                    G
                    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                    Comment


                    • #11
                      Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                      Even wil ik duidelijk maken dat er op alle computers waar we onze website op getest hebben, een stuk of 10, hij wel ging. Onze webmaster werkt trouwens aan deze problemen, deze man is computerprogrammeur, hij kan ook webdesign. Persoonlijk vindt ik het heel jammer van deze negatieve reacties. Wij hebben de voorbije weken namelijk 4 uur daags aan PhotoPlay.be gewerkt. Ik beloof jullie dat deze problemen zo snel mogelijk opgelost zullen worden, zodat iedereen de website kan bekijken.

                      Mvg

                      Seppe

                      Comment


                      • #12
                        Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
                        ... zodat iedereen de website kan bekijken...
                        kijken is 1, inhoud is 2. ik mis nog steeds 2.



                        G
                        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                        Comment


                        • #13
                          Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                          Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                          kijken is 1, inhoud is 2. ik mis nog steeds 2.
                          idd.

                          Dit is zo'n project waar amper over nagedacht is (zo komt het toch over). Een slogan als 'Dé Belgische website over fotografie!' komt op dit moment lachwekkend over...

                          Ik kan je nu al voorspellen dat de website over een jaar niet meer zal bestaan.
                          www.pixation.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht

                            Ik kan je nu al voorspellen dat de website over een jaar niet meer zal bestaan.
                            En wat als dit niet zo is? Hier is namelijk hard over nagedacht. Om de problemen van de baan te helpen, hebben we daarnet een webdesigner ingehuurd om deze problemen te verhelpen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
                              Om de problemen van de baan te helpen, hebben we daarnet een webdesigner ingehuurd om deze problemen te verhelpen.
                              Ook qua inhoud ?
                              Nu soit, wat is jullie uiteindelijke bedoeling ?
                              Canikon 40D - D200, D300

                              Comment

                              Working...
                              X