Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Tigo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Tigo

    Proficiat met je eerste plaats je was dan ook mijn favoriet
    nr twee en drie ook een dikke proficiat
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Proficiat aan Tigo

    De eerste plaats is zeker verdiend !

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Tigo

      Zeker een felicitatie waard, Tigo, well done!
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Tigo

        Mijn gelukwensen aan de drie die het podium haalden.

        De creativiteit en originaliteit hebben zeker bijgedragen tot het mooi behaalde resultaat van de bekroonde foto’s.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Tigo

          Hey juppekes

          Een dikke proficiat voor de top drie, en ook voor de rest van de deelnemers natuurlijk

          Dit was ook mijn top drie
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Tigo

            van harte , maar weer zat ik er naast!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Tigo

              Proficiat aan "Goud", "Zilver" en "Brons" ... jullie verdienen jullie podium zeker & vast
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Tigo

                Mijn gelukwensen aan Tigo en ook aan alle andere deelnemers.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Tigo

                  proficiat aan de top drie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Tigo

                    Gefeliciteerd met je (zoveelste) overwinning Tigo


                    Heb je nog plaats genoeg om al die vergrotingen op te hangen
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Tigo

                      Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties zowel hier als op de foto. Ook een heel dikke proficiat aan alle deelnemers en zeker de top plaatsen.

                      Allemaal heel veel succes en shootplezier in de volgende challenge

                      grtz Tigo
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Tigo

                        Ook proficiat aan Tigo, geklopt worden van iemand van zo'n kaliber vind ik helemaal niet erg.
                        Ben super tevreden met mijn tweede plaats. Was dit zelfs ook met mijn 25ste in februari en mijn 11de in maart. Temeer dat ik deze foto gemaakt heb in "primitieve" omstandigheden en matereriaal. Gelukkig zit ik en zware verbouwingswerken dus had ik vanalles voorhanden. Een 500w bouwspot, wit stuk stof als difuser, een omgebouwde inbouwspot met een stuk galvanisébuis overgeschoven. Recticel isolatiepanelen voor reflectieschermen. Alles op houten latten gemonteerd met serganten (spanvijzen). Op een werkblad uit mijn kot dat ik wat opgekuist heb en opgeblonken met boenwas. Verschoot zelf van het resultaat na wat "proeffoto's" en heb dan maar de foto steeds perfecter proberen maken. Enkel de tekst.......maar had zelf niet gedacht dat er daarover gevallen zou worden.
                        Misschien een stimulans voor de vele beginners die meedoen aan de challange (zelf heb ik mijn digitale reflex ook pas enkele maanden), dat met minder matteriaal (vb ook een canon 17-85mm lens, die ook niet hoog aangeschreven staat) maar vooral wat vindingrijkheid ook degelijke foto's gemaakt kunnen worden.

                        Een foto van de "opstelling vind je "hier"

                        Groetjes, en dank aan alle stemmers en de reageerders.
                        Last edited by Erven; 1 mei 2009, 23:03.
                        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Tigo

                          Ook ik vond Uw foto een gelsaagde foto en behoorde tot mijn favorieten. Maar ja ik mag geen punten geven he.

                          Verder vind ik het tof dat U even liet zien hoe de opstelling was om deze foto tot stand te brengen. Op die manier kunnen we van elkaar leren.
                          Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Tigo

                            een dikke proficiat aan de top 3!

                            aan de man met de zilveren medaille: merci voor die foto van je werkwijze, die is verhelderend!

                            en aan Tigo: nu ben ik toch eens benieuwd hoe jouw opstelling er uit zag om dit prachtige resultaat te bekomen!
                            Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Tigo

                              Een welgemeende proficiat aan alle deelnemers en een dikke duim er bovenop voor het podium. Er zaten ook deze keer enkele mooie staaltjes van creativiteit en technische fotokunde tussen de vele deelnemende foto's.

                              Voor Tigo's prestaties in de challenge schieten alle loftuigingen eigenlijk tekort: ook deze keer weer een verbluffend beeld neergezet.

                              Een speciale vermelding voor LesC die zich aan een -in mijn ogen - zeer geslaagd keukenstilleven gewaagd heeft ! Ook voor LesC werkt de challenge dus grensverleggend en met een prachtig resultaat als gevolg. Hier doe ik mijn spreekwoordelijk petje voor af.
                              Geniet van foto's maken

                              Comment

                              Working...
                              X