Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emotions 09 B&W

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Emotions 09 B&W

    Hier zijn enkele b&w fotos van Emotions 09
    De volledige reportage komen namiddag online op







    1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

  • #2
    Re: Emotions 09 B&W

    De eerste vind ik een leuke!
    De rest vind ik persoonlijk niet zo boeiend.
    In je volledige album vind ik de bewerking soms wat storend. Je heb op haast al je foto's zo een typische bewerking die jouw foto's typeren, dat mag, maar ik vind het na een tijdje wat saai
    Alle, saai is mss een verkeerd woord, maar heb dan zoiets van: pfff weer zo een bewerkte foto
    Nuja, de organisatie zal zeker en vast tevreden zijn!
    En wat dat flitsgeweld betreft, ik had er iets meer van verwacht, maar dat zal wel zijn omdat ik haast niets ken van flitsen
    StijnDeGrauwe.be

    Comment


    • #3
      Re: Emotions 09 B&W

      Hallo Stijn,

      Tja, dat bewerken, is meestal voor web in batch.. anders is me dat teveel werk. Ik bewerk de fotos tegoei voor affiches of voor druk. Dan prul ik er tegoei aan, nu is dat batch, en dat verschilt van foto tot foto heel sterk soms.

      dat flitsen.. is voor mij ook nog redelijk nieuw..ben er ook nog niet tevreden over. strak weer experimenteren in cafe Jantjes Verjaardag

      mvg
      Tom
      1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

      Comment


      • #4
        Re: Emotions 09 B&W

        Ik vind persoonlijk de 2de een hele knappe

        Jakke
        Canon en glas
        www.jakke16.be

        Comment


        • #5
          Re: Emotions 09 B&W

          Ik vind dit schitterende foto's, en kan om eerlijk te zijn maar geen genoeg krijgen van die zwart-witbewerkingen van jou
          "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
          website fotoblog

          Comment


          • #6
            Re: Emotions 09 B&W

            TÄNKS BASTI

            Ik ga nu even een Weekje rust nemen in jyväskylä, Finland vanaf Maandag. En dan begint het echte werk.. te volgen via www.tompalmaers.be.. en/of via facebook. ik sluit hiermee belgiumdigital voor een tijd af!

            alvast bedankt voor jullie "comments"
            Tom
            1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

            Comment


            • #7
              Re: Emotions 09 B&W

              mooie reeks, man, echt!
              voorkeur voor de eerste

              Comment

              Working...
              X