Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The best of... Dranouter aan zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The best of... Dranouter aan zee

    Ondanks de vele camera's nog geen foto's de revue zien passeren

    Een selectie van wat er te zien was op 't hoofdpodium van Dranouter aan zee: in volgorde van verschijning: No Crows (met de violist van the Waterboys), Arsenal en als afsluiter Bart Peeters.

    fujifil

    No Crows



    Altijd razend moeilijke lichtomstandigheden bij arsenal




  • #2
    Re: The best of... Dranouter aan zee

    ik ga binnenkort een tentoonstelling geven, hopelijk komt er dan ook zo veel volk kijken !

    Comment


    • #3
      Re: The best of... Dranouter aan zee

      100 bezoekers: da's toch echt niet mis.
      Ik vind het mooie en "sprekende" foto's, met een voorkeur voor de eerste. Da's puur gevoelsmatig, want van de technische kant van concertfoto's ken ik niets.
      Waar en wanneer gaat jouw tentoonstelling door, of was die opmerking een boutade?
      Mvg,
      Chris
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: The best of... Dranouter aan zee

        Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
        Waar en wanneer gaat jouw tentoonstelling door, of was die opmerking een boutade?

        Mvg,
        Chris
        inderdaad, chris, 't is 't tweede
        enne, bedankt voor je reactie

        Comment


        • #5
          Re: The best of... Dranouter aan zee

          Eerste de beste voor mij.
          3e te krap gekadreerd
          2e was meer uit te halen, meer contrast en wat minder licht en is ook niet echt scherp.
          Ideaal voor een lekkere ZW omzetting. Als je het niet goed vind haal ik deze terug weg.



          Hans
          Last edited by CH Photography; 4 mei 2009, 20:59.
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: The best of... Dranouter aan zee

            Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
            Eerste de beste voor mij.
            3e te krap gekadreerd
            2e was meer uit te halen, meer contrast en wat minder licht en is ook niet echt scherp.
            Ideaal voor een lekkere ZW omzetting. Als je het niet goed vind haal ik deze terug weg.



            Hans
            Hans,
            2de: inderdaad, da's een goeie tip, ik moet eens vaker naar zw omzetten.

            Comment


            • #7
              Re: The best of... Dranouter aan zee

              Geen slecht begin, maar er is nog werk aan de winkel! De foto's zijn over het algemeen te donker, de achtergrondbelichting is maar zo-zo en de poses van de artiesten zijn nu ook niet zodanig dat ze het eerdergenoemde goedmaken!

              De lichtomstandigheden waren niet altijd ideaal, maar ik heb toch al mooie beelden van Dranouter aan Zee zien rondzweven op het internet.
              www.wannabes.be ~ www.morlion.net ~ Flickr

              Comment


              • #8
                Re: The best of... Dranouter aan zee

                Oorspronkelijk geplaatst door Pieter.morlion Bekijk bericht
                Geen slecht begin, maar er is nog werk aan de winkel! De foto's zijn over het algemeen te donker, de achtergrondbelichting is maar zo-zo en de poses van de artiesten zijn nu ook niet zodanig dat ze het eerdergenoemde goedmaken!
                deze kritiek vind ik lichtjes onterecht... voor mezelf vond ik de tweede en derde inderdaad technisch niet ideaal. bij bart peeters bijv. stond hij op dat moment op de boxen en niet op 't podium, maar ik vond dat die foto een zekere warmte, sfeer uitstraalde.

                de eerste lijkt me toch niet te donker? de tweede: bij arsenal is er nooit normaal licht...

                misschien moet ik er nog een paar posten....

                Comment


                • #9
                  Re: The best of... Dranouter aan zee

                  ..... mijn foto's verwerkt maar nog geen post tijd gehad

                  mooie reeks vooral 1 en 3
                  als 2 in raw hebt , onderbelicht nog eens tot enkele stops , z/w lukt zeker maar t'is zonde van het mooi paarse licht
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment

                  Working...
                  X