Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Ooidonk - De wandeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Ooidonk - De wandeling

    In de eerste plaats wil ik toch graag even vertellen dat ik een schitterende namiddag heb beleefd. Het was zeer aangenaam, en ik heb fijne mensen ontmoet. Ik kan dan ook met vrij grote zekerheid zeggen dat jullie mij in de toekomst eens meer zullen tegen komen op SD's of andere bijeenkomsten.
    Ook een pluim van mijnentwege voor het bestuur en iedereen die meewerkt aan de organisatie van dit evenement. De AV is fijn om te beleven, gebracht op ludieke wijze met de nodige dosis humor.

    Mijn grootste doel op dit ogenblik is om zoveel mogelijk bij te leren rond alles wat met fotografie te maken heeft. En het is me duidelijk dat ik van jullie nog héél wat kan leren.

    Bij deze tracht ik ook mijn bijdrage te leveren van de geschoten beeldjes.


    Landhoeve (te koop voor de geinteresseerden):




    De ingangspoort:




    Het kasteel:




    SeaEagle
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

  • #2
    Re: SD Ooidonk - De wandeling

    Drie knappe beelden, ik had wel graag de eerste ook in kleur gezien (met al dat frisse lentegroen).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: SD Ooidonk - De wandeling

      Knap, vooral die tweede.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD Ooidonk - De wandeling

        Ik had de eerste ook liever in kleur gezien, vooral omdat de kleuren van 2+3 zo goed zijn. Mijn voorkeur gaat naar de tweede, omdat ik van die poort nog niet zoveel foto's gezien heb, maar ook de derde is goed!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: SD Ooidonk - De wandeling

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Drie knappe beelden, ik had wel graag de eerste ook in kleur gezien (met al dat frisse lentegroen).
          Dat is ook mijn idee.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: SD Ooidonk - De wandeling

            Als je nog met zulke beelden afkomt........................dan ben je zeker welkom op de volgende AV en SD's.

            Mooie reeks .
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

            Comment


            • #7
              Re: SD Ooidonk - De wandeling

              Mooi belichte 2 en 3!

              Nummer 1 mag van mij best in zwart/wit, maar ik zou hem wat donkerder aangezet hebben.
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #8
                Re: SD Ooidonk - De wandeling

                dat zijn ook mooie en de poort staat er heel goed op, knap

                Comment


                • #9
                  Re: SD Ooidonk - De wandeling

                  Ik wil de eerste wel in kleur ook nog posten hoor, heb lang getwijfeld tussen kleur en z/w. Zou ik het aandurven deze hier nog extra bij te plaaatsen?
                  (ik dacht dat het reglement zei maximum 3 stuks per topic)

                  In elk geval al bedankt voor de fijne reactie's.
                  Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Ooidonk - De wandeling

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Ik had de eerste ook liever in kleur gezien, vooral omdat de kleuren van 2+3 zo goed zijn. Mijn voorkeur gaat naar de tweede, omdat ik van die poort nog niet zoveel foto's gezien heb, maar ook de derde is goed!

                    Dezelfde mening toegedaan.
                    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                    BD0460BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Ooidonk - De wandeling

                      heel mooie derde , vooral omdat je nog het contrast in de lucht wist te behouden waar dit bij de tweede net een tikje te fel is
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Ooidonk - De wandeling

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Drie knappe beelden, ik had wel graag de eerste ook in kleur gezien (met al dat frisse lentegroen).
                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Ik had de eerste ook liever in kleur gezien, vooral omdat de kleuren van 2+3 zo goed zijn. Mijn voorkeur gaat naar de tweede, omdat ik van die poort nog niet zoveel foto's gezien heb, maar ook de derde is goed!
                        Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
                        Dat is ook mijn idee.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                        Dezelfde mening toegedaan.

                        Dus op algemene aanvraag, een kleine update en bij deze de 'color-version' van 't fermetteken!

                        Landhuis te koop (pas geverfd in kleur ) :




                        Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD Ooidonk - De wandeling

                          Wauw! Da's nogal wat anders dan dat grijsgrauwe van daarboven!

                          (sommigen mensen zitten volgens mij echt met een idée fixe dat zwart-wit een foto "kunstiger" maakt. Nu ik begrijp omstandigheden waar z/w de foto sterker maakt -of onvolkomenheden wegmoffelt, maar volgens mij niet hier)
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X