Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concert fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • concert fotografie

    Dan hier mijn vraag nogmaals. Aangezien deze in een andere categorie is vewijderd. Ik wil me bezig gaan houden met concertfotografie. Maar zonder passen en dergelijke kom je bijna nooit binnen. Nu heb ik al tehoren gekregen dat je bij gratis concerten/festivals bijna altijd mag fotograferen. Ik wil dolgraag veel leren en oeffenen maar geen idee hoe en waar te beginnen. Hoop dat deze nu in de juiste categorie staat en kan blijven staan. Alle hulp en tips uiteraard welkom.
    "The only easy day was yesterday"

  • #2
    Re: concert fotografie

    Zoek eens naar lokale festivals en concerten in je buurt, in jeugdhuizen enz enz.
    Daar kan je zonder problemen ervaring opdoen. het licht zal daar trouwens nooit fameus zijn en dat is echt een uitdaging en daar leer je het meeste van.

    Hans
    Last edited by CH Photography; 23 april 2009, 07:51.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: concert fotografie

      Is de Haagse Koninginnenach misschien iets voor jou ? (ben daar 2 jaar geleden ook geweest)
      podium aan het Kerkplein het gezelligste , Spui véél te druk
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: concert fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door mental-marco Bekijk bericht
        Ik wil me bezig gaan houden met concertfotografie. Maar zonder passen en dergelijke kom je bijna nooit binnen. Nu heb ik al tehoren gekregen dat je bij gratis concerten/festivals bijna altijd mag fotograferen.
        Absolutely Free Festival organiseert een workshop concertfotografie, maar aangezien het van hun website is verdwenen vermoed ik dat die volzet is (max. 10 deelnemers).

        Je kan altijd eens informeren of er niemand heeft afgezegd ofzo, de workshop is pas op 8 augustus.
        about.me/stijnv

        Comment


        • #5
          Re: concert fotografie

          Bedankt voor de reacties. Al zijn ze nog steeds welkom uiteraard
          Zal zeker eens in de buurt gaan kijken naar bevrijdingsfestivals en koninginnedag. Die cursus zal ik vandaag eens opzoeken.
          "The only easy day was yesterday"

          Comment

          Working...
          X