Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling: 1D MkIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling: 1D MkIII

    Sommigen onder jullie hebben er al meer weet van, anderen zullen zich misschien al 't een en ander hebben afgevraagd. Het kan al zijn opgevallen, maar ik heb een heleboel materieel te koop aangeboden en is ondertussen ook verkocht.

    Reden is dat ik de laatste paar geprobeerd heb om mijn soort fotografie professioneel te ontplooien, en net toen dat begon te lukken, te maken kreeg met fysische klachten. Ik werd geconfronteerd met de harde waarheid: dat weekendjes zwoegen in het nachtleven niet te combineren valt met een 9-to-5 dayjob.

    Dus heb ik de beslissing genomen om dit terug af te bouwen en fotografie terug meer als een hobby te gaan beschouwen. Pijnlijk, maar het is nu eenmaal zo. Mijn carriere is mij meer waard dan dat.

    Naast de resem objectieven, flitsers, statieven en toebehoren die in het "Aangeboden" forum al gepasseerd zijn, heb ik nog een 1D MkIII in fijne staat die nu te zwaar weegt in mijn arsenaal. Niet dat ik het geen fijn toestel vind, maar ik heb mijn oog op een tweedehandse 5D om terug te schroeven. Ik zou de MkIII direct kunnen aanbieden, maar ik heb ondertussen een afspraak om er de laatste AF wijzigingen in te laten gebeuren. Dat zou gebeuren begin Juni.

    Mijn vraag is nu: is er eventueel interesse om het toestel nu al over te nemen? Eventueel kan ik eens polsen of het niet mogelijk is die afspraak over te geven aan een andere persoon. In ieder geval is deze reparatie kostenloos, ik geloof zelfs dat er een vervang-MkIII bijzit. Het toestel wordt bij mij opgehaald en weergeleverd de week daarna.
    pixelpusher
Working...
X