Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er ook een DSC-f505V

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft er ook een DSC-f505V

    Ik zit nu een tijdje op het forum en ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die een
    Sony DSC-F505V hebben ?

    Zo ja, welke accesoires heb je erbij en ben je tevreden met je camera ??
    Ik ben intussen bezig met mijn 2de F505V, de eerste is gejat bij de formule 1 in Barcelona vorig jaar.
    Het enige voordeel dat ik had van mij gejatte camera is dat de nieuwe die ik gekocht hebb, snellere software had.. Dat wil zeggen dat de tijd die er zit tussen het op de knop drukken en het daadwerkelijk maken van een foto veel en veel korter is geworden.
    Mijn eerste camera had een irritante vertraging van misschien wel een halve minuut.
    De camera die ik nu heb heeft geen vertraging meer...

    Maar ik zou graag wat horen van members met een DSC-F505V...


    Mauske
    www.mauske.tk
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

  • #2

    Ik zit nu een tijdje op het forum en ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die een
    Sony DSC-F505V hebben ?


    Snellere software ? is er dit ook voor een S75
    Blijkbaar hebben sony's wel last van snelheid
    Ja het is geen F505 , maar toch familie






    Zo ja, welke accesoires heb je erbij en ben je tevreden met je camera ??
    Ik ben intussen bezig met mijn 2de F505V, de eerste is gejat bij de formule 1 in Barcelona vorig jaar.
    Het enige voordeel dat ik had van mij gejatte camera is dat de nieuwe die ik gekocht hebb, snellere software had.. Dat wil zeggen dat de tijd die er zit tussen het op de knop drukken en het daadwerkelijk maken van een foto veel en veel korter is geworden.
    Mijn eerste camera had een irritante vertraging van misschien wel een halve minuut.
    De camera die ik nu heb heeft geen vertraging meer...

    Maar ik zou graag wat horen van members met een DSC-F505V...


    Mauske
    www.mauske.tk

    Comment


    • #3
      Heb een F707.

      Karel

      [~SONY DSC-F707~]
      [~SONY DSC-F717~] [Coolpix 2500]
      http://www.cornelis-opdebeeck.com

      Comment


      • #4
        Dás heel mooi, maar dás geen F505V !



        Mauske
        www.mauske.tk
        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

        Comment

        Working...
        X