Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kadertjes voor A-4 foto's.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kadertjes voor A-4 foto's.

    Wie digitaal fotografeert heeft meestal een schat aan mooie foto's en die dingen staan in de eerste plaats veilig (?) op een CD gebrand.
    Ga je een stapje verder dan laat je de beste foto's afdrukken of print je deze zelf af.
    Maar meestal ( zo is het toch bij mij ) zitten ze ergens opgeborgen in een mooi mapje.
    Nu zou ik graag enkele meesterwerkjes (ahum) aan de muur hangen, maar met de bedoeling om ze pakweg maandelijks eens te "verversen".
    Verleden week kocht ik bij Blokker een eenvoudig glazen kadertje dat wel mooi oogt, maar als je daar 3 keer een nieuwe foto in plaatst is volgens mij de kartonnen plaat aan de achterzijde om zeep. ( door de 4 metalen clipjes ).
    Kan er misschien iemand mij een tip aan de hand doen om een betere kwaliteit te vinden ? Ik zoek dus een degelijk kadertje waarin ik zonder al te veel gepruts een A4-foto kan steken, maar met de bedoeling dus dat ik er om de maand een nieuwe in plaats. Liefst een winkel in het Brabantse, maar als het moeilijk te vinden is mag het ook wel een webshop zijn.


  • #2
    De PhotoShop nu met speciale action(prijs) en onverwoestbaar gelegen in het Brabantse Adobe

    Sorry kon het niet laten.....

    Kan je helaas niet verder helpen CAN10NE

    mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #3
      Ben ik ook al een tijdje naar op zoek, Heb hier ook eens naar gevraagd maar eigenlijk geen reacties. Ben zelf nu wat verder aan het kijken en wat er het dichtst bij komt zijn displays/etalage materialen.
      Heb net deze site gevonden die ik nog verder moet bekijken
      http://www.etalageonline.nl/

      Comment


      • #4
        Euh,Z900, ik snap hem niet ? Hollandse Humor ?
        Is dit nu zo'n rare vraag ? Want stel dat je nu zelf print en de foto hangt ergens in stevig daglicht, dan ben je TOCH verplicht om na x-aantal tijd hem te wisselen.

        @ Marjo: bedankt, mocht ik op mijn beurt iets vinden, zal ik het niet nalen om het hier te posten.

        Comment


        • #5
          Can10ne

          Bij ons ( Zaventem ) in de GB Brico center kan je kadertjes op maat laten maken .
          Kadertje wordt gemaakt terwijl je wacht.
          Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een Brico?.


          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jo
            Can10ne

            Bij ons ( Zaventem ) in de GB Brico center kan je kadertjes op maat laten maken .
            Kadertje wordt gemaakt terwijl je wacht.
            Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een Brico?.


            Jo(han)

            Bedankt Jo, ik zal daar mijn licht eens gaan opsteken.

            Comment


            • #7
              Originally posted by CAN10NE
              Euh,Z900, ik snap hem niet ? Hollandse Humor ?
              Is dit nu zo'n rare vraag ? Want stel dat je nu zelf print en de foto hangt ergens in stevig daglicht, dan ben je TOCH verplicht om na x-aantal tijd hem te wisselen.

              Helemaal geen rare vraag CAN10NE Dat even voorop gesteld .

              Nu (wel), Ik zag je titel staan: Kadertjes........

              Bij ons is meer gebruikelijk fotolijstjes (denk ik toch tenminste). Vandaar dat ik direct aan Photoshop dacht,
              om een "passend" kader te maken (met een action (aktie/aanbieding)).

              Al met al niks meer dan een woordspelinkje van mijn kant .

              Wou u voor de rest beslist niet in de maling nemen

              mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

              Comment


              • #8
                Ow, nu heb ik 'em...
                Tja, we spreken ook een verschillende taal...
                Zoiets als wij "lopen", jullie noemen dat "rennen".
                Ik nam het ook helemaal niet verkeerd op' 'k begreep het gewoon niet.

                Comment


                • #9
                  Okee CAN10NE, thanks !

                  mvg,
                  Z900
                  Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                  Comment


                  • #10
                    Bij Ikea is gewoonlijk ook wel iets stevig te vinden.

                    Jean.
                    35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

                    Comment

                    Working...
                    X