Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel Zenne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brussel Zenne

    Hier een aantal van mijn foto's





    Last edited by Yammee; 17 april 2009, 12:08. Reden: grootte afbeelding gewijzigd
    Rudi
    Fuji XT-4 en wat glas
    Web: Flickr

  • #2
    Re: SD Brussel Zenne

    Zien er goed uit, alleen hoeven ze voor mij niet op cameraschermgrootte. Laatste lijkt me een heel toffe compo.

    Comment


    • #3
      Re: SD Brussel Zenne

      Iets groter zou gemakkelijk zijn om te beoordelen, maar de laatste lijkt idd de beste.

      Comment


      • #4
        Re: SD Brussel Zenne

        Voila, op algemene vraag foto's in wat groter formaat gezet.

        Alvast bedankt voor de reacties
        Rudi
        Fuji XT-4 en wat glas
        Web: Flickr

        Comment


        • #5
          Re: SD Brussel Zenne

          Drie mooie foto's. De derde heeft voor iets speciaal, het spuiten van het water? Ik weet het niet.
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: SD Brussel Zenne

            Bij de derde is volgens mij scherpgesteld op het water, dit maakt het wel speciaal enerzijds omdat je blik ronddwaalt op zoek naar een scherp onderwerp, anderzijds heb je niet echt een onderwerp. Toch kan de foto mij het meeste boeien

            Comment


            • #7
              Re: SD Brussel Zenne

              Rudi,
              Dit zijn drie mooie foto's.
              Mijn voorkeur gaat naar de eerste met dat mooie lijnenspel van de schaduw.
              Uw standpunt bij het standbeeld was zeker goed gekozen.
              De derde met de scherpte op het spuitende water komt er ook heel speciaal uit.
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: SD Brussel Zenne

                mooie reeks met je derde als topper voor mij
                proficiat met je verjaardag vandaag
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment

                Working...
                X