Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot 1

    Het eerste nummer van Shoot is onderweg naar de abonnees en ligt vanaf dinsdag in de winkel. Graag lees ik wat jullie ervan vinden. Wat doen we goed, wat kan beter, welke onderwerpen moeten volgens jou meer of minder aan bod komen... laat het me weten.

    Erik
    hoofdredacteur Shoot

  • #2
    Re: Shoot 1

    Hallo

    hoeveel kost dit magazine voor de niet leden in de winkel?

    Mvg.

    Comment


    • #3
      Re: Shoot 1

      Shoot kost 4,95 euro en telt 100 pagina's.

      Comment


      • #4
        Re: Shoot 1

        Bedankt

        zal een dezer dagen eens bij de krantenboer piepen

        Comment


        • #5
          Re: Shoot 1

          nog niemand.. ?, ben wel nieuwsgierig hoor, heb hem zelf nl nog niet ontvangen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Shoot 1

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            nog niemand.. ?, ben wel nieuwsgierig hoor, heb hem zelf nl nog niet ontvangen.grt,bouk.
            Ik ook niet, maar ik denk dat de post niet zo snel is voor tijdschriften, en jouw exemplaar moet nog veel verder, dat kan nog iets langer duren.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Shoot 1

              Net bij het thuiskomen van't werk in de bus gevonden seh. Maar ik woon dan ook niet in ne uithoek als Vussel hé Black B@ndit

              Werkelijk een mooi en inhoudelijk degelijk magazine met info voor zowel de beginnende als de meer ervaren (amateur)fotograaf.

              Ne dikke en welgemeende proficiat aan de redactie :
              Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.

              Comment


              • #8
                Re: Shoot 1

                Werkelijk een mooi en inhoudelijk degelijk magazine met info voor zowel de beginnende als de meer ervaren (amateur)fotograaf.
                Ne dikke en welgemeende proficiat aan de redactie :
                Ook mijn gedacht. Schitterend magazine. En wat ben ik een geluksvogel, dat dit blad zomaar gratis in mijn postbus wordt gedropt
                Homo Sapiens Pentaxiensis

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot 1

                  Zoals al eerder gemeld, zat Shoot in de brievenbus. Na een eerste verkenningsronde ben ik van mening dat mijn vriendin niks moet vragen, als ik dat boekske aan het lezen ben. Maw, het ziet er dik in orde uit.
                  En dan hoor ik de stem van wie was het ook al weer ?
                  Weet je wat we doen, ik lees de Shoot vandaag
                  Het gras blijft ongemaaid, de heg ongesnoeid,
                  Ik neem de Shoot, die boeit, maar niet vermoeid
                  Greetzzzzzzzzzzzz......
                  Wonnie
                  www.spectare.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot 1

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Ik ook niet, maar ik denk dat de post niet zo snel is voor tijdschriften, en jouw exemplaar moet nog veel verder, dat kan nog iets langer duren.
                    Troost u Bart, ook ik mocht nog geen exemplaar ontvangen... 't Zal er waarschijnlijk aan liggen dat de uitgeverij in Turnhout gevestigd is .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot 1

                      De Post in een "metropool" als Antwerpen is ook niet van de snelsten

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot 1

                        Waar zal Shoot verkrijgbaar zijn? In de grootwarenhuizen? Of bij de kleine krantenboer?
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot 1

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          De Post in een "metropool" als Antwerpen is ook niet van de snelsten
                          Inderdaad ook in Ekeren nog geen Shoot gezien.
                          We kijken vol verwachting uit naar maandag.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot 1

                            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Troost u Bart, ook ik mocht nog geen exemplaar ontvangen... 't Zal er waarschijnlijk aan liggen dat de uitgeverij in Turnhout gevestigd is .
                            En voor ons, hier in Vlimmeren, geldt hetzelfde: wij wachten.

                            (lijkt wel een beetje op het binnenkomen van de duiven)
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shoot 1

                              Mijn duif is gisteren al gevallenEn ik moet zeggen tis een heel mooie duif

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              En voor ons, hier in Vlimmeren, geldt hetzelfde: wij wachten.

                              (lijkt wel een beetje op het binnenkomen van de duiven)
                              gr, eb

                              Comment

                              Working...
                              X