Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel de Zenne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brussel de Zenne

    Mijn eerste de rest volgt later.




    Last edited by Guido1970; 15 april 2009, 20:17.

  • #2
    Re: SD Brussel de Zenne

    Ook hier weer drie speciale, alhoewel, blijkbaar vind ik nergens nog normale beelden in alle reeksen
    De "La mort Subiet" ... Ik vind de vervorming, raar, maar wel goed passend bij de tittel. De schuine, bolle muren, ... 't is precies of ik er ben binnen geweest en er ne mort subiet heb aan overgehouden
    En die bokes van uit grootmoederstijd (1900). Ik dacht daar met de volgende SD binnen te stappen, maar bij nader toezien, misschien beter niet...
    De speculozen bij het café "moca" recht tegenover de Prinsengalerij is dan weer een meenemertje, meeëtertje
    In foto drie, zie ik dezelfde lensvervormingen zoals ik bij foto 1 zag. Klopt dit ? Welk objectief heb je daarbij gebruikt ? ZOu hier toch proberen die vervroming recht te trekken.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: SD Brussel de Zenne

      Drie mooie opnames, spijtig van die lensvervorming in foto 1 en 3.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD Brussel de Zenne

        Eeuuhhh... deze blijkbaar gemist. Toch even vragen... waar zijn de twee andere foto's ?

        Comment


        • #5
          Re: SD Brussel de Zenne

          Verwijderd door mij zelf bij nader inzien bd niet waardig.
          Lioudmila

          Comment


          • #6
            Re: SD Brussel de Zenne

            Oorspronkelijk geplaatst door lioudmila Bekijk bericht
            Verwijderd door mij zelf bij nader inzien bd niet waardig.
            Lioudmila
            HHmmzz... BD niet te hoog inschatten a.u.b.
            Als uw foto's BD niet waardig zijn, dan stopt de bestaansreden van BD voor de helft.
            Het enige wat er kan gebeuren is dat je enkele eerlijke commentaren krijgt, waaruit je kan leren, en dat heeft weinig met waardigheid te maken.
            Het onplezante is dat er reeds twee commentaren staan, die eigenlijk nu nietszeggend zijn.
            Nja... ieder zijn keuzes.

            Mvg

            Chris

            Comment


            • #7
              Re: SD Brussel de Zenne

              Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              HHmmzz... BD niet te hoog inschatten a.u.b.
              Als uw foto's BD niet waardig zijn, dan stopt de bestaansreden van BD voor de helft.
              Het enige wat er kan gebeuren is dat je enkele eerlijke commentaren krijgt, waaruit je kan leren, en dat heeft weinig met waardigheid te maken.
              Het onplezante is dat er reeds twee commentaren staan, die eigenlijk nu nietszeggend zijn.
              Nja... ieder zijn keuzes.

              Mvg

              Chris
              Ok bd niet waardig is overdreven. Ik had die foto's wat te snel gepost zonder goed te kijken wat er mis mee was. Meer moet er niet achter gezocht worden. Ik kan zeker tegen comentaar.
              Mvg, Lioudmila

              Comment


              • #8
                Re: SD Brussel de Zenne

                Oorspronkelijk geplaatst door lioudmila Bekijk bericht
                Ok bd niet waardig is overdreven. Ik had die foto's wat te snel gepost zonder goed te kijken wat er mis mee was. Meer moet er niet achter gezocht worden. Ik kan zeker tegen commentaar.
                Mvg, Lioudmila
                BIj die foto die er nu staat is er voor mij ook één dingetje mis... Op zich best leuk en goed gezien, maar het blauwe emmertje staat zo sterk in de compo, dat mijn blik er steeds naar glipt. Door wat bij te snijden, en het speculoospak beeldvullend te maken, hou je m.i. de aandacht beter op de voorgrond.

                Comment


                • #9
                  Re: SD Brussel de Zenne

                  Welk objectief heb je daarbij gebruikt ? ZOu hier toch proberen die vervroming recht te trekken.[/QUOTE]

                  Het was de 18-200 vr van nikon

                  Comment

                  Working...
                  X