Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Under Downtown - live

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Under Downtown - live

    Geen sportpaleis, maar kleine studentikoze zaal in Overpoort, Gent.

    Jonge electropop band met zeer fotogenieke zangeres die mij vroeg wat plaatjes te trekken.

    Normaal schiet ik ongeveer genre f2.2 - 1/4s - ISO 400 voor mooie flou sfeerbeelden, maar voor de verandering eens f5.6 - 1 à 1,5 sec - ISO 100 geschoten en vervolgens geschilderd met de spotlichten...

    Lenzen 30mmf1.4 of 50mm f1.4, uiteraard in combinatie met SB-600.






    Met z/w kleurenfilter kan je de spotlichten zweem volledig verwijderen, zeer handig. Krijg je hele andere foto's in z/w...

    Helaas hier die ene lichtstreep niet weg te krijgen...

  • #2
    Re: Under Downtown - live

    stoere foto's en idd fotogenieke zangeres. Ze komt me bekend voor van ergens maar weet niet van waar.
    ook wel jammer van de lichtstreep op de laatste, hier had een gewone foto (met normale sluitertijd dus) mss beter geweest?
    funky muziek ook, hun myspace speelt hier op de achtergrond... ze zullen de foto's alleszins appreciëren
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: Under Downtown - live

      Leuk gebruik gemaakt van een ange sluitertijd, ik vind alleen het lichtjesspoor in de derde foto wat storend. De tweede is wel dik prima. De eerste is op een verkeerd moment gemaakt imho, de zangeres staat er maar een beetje te staan.

      Comment


      • #4
        Re: Under Downtown - live

        Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
        (...) De eerste is op een verkeerd moment gemaakt imho, de zangeres staat er maar een beetje te staan.
        Eigenlijk was ze subtiel aan het dansen, want ze zong maar op de helft van de nummers mee, de rest was instrumentaal.

        Ze was zich hier aan het voorbereiden (vandaar hand op koptelefoon), ze moest net inspringen. Hoort ook bij een optreden, vind ik persoonlijk.

        Comment

        Working...
        X