Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panama export?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • panama export?

    Hallo, heeft iemand van jullie kennis van volgende site?

    Een canon 50D (nieuw) kost er 595 euro. Op de site staat ook dat er geen invoerrechten, geen verzendkosten moeten betaald worden?? Zou dat te vertrouwen zijn?

    Ik zou graag een Canon EF 70-200mm f/4.0L USM Lens kopen op de amerikaanse ebay maar ik weet niet of ik er profijt mee doe als ik invoerrechten erbij tel. Op een internetwinkel betaal je rond de 600 euro nieuw.
    Hebben jullie tips of ideetjes?

    Groetjes,

  • #2
    Re: panama export?

    Die vraag is hier al eerder gesteld, als je graag je geld afgeeft en er niets voor terugkrijgt, dan moet je daar vooral spullen bestellen.

    Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is dat ook bijna altijd zo...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: panama export?

      in't vervolg eerst zoeken met de zoekfunctie!
      en verder zou ik aanraden om door te sparen en hem gewoon in de winkel te kopen (daar bestaat trouwens ook heel wat variatie in prijzen, zowel in B als NL) of 2e hands van iemand betrouwbaar...
      Persoonlijk zou ik nooit m'n geld geven aan zo'n webwinkels die aan de andere kant vd wereld liggen.

      groeten
      [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

      Comment


      • #4
        Re: panama export?

        oei, sorry!! nu weet ik ook dat hier een zoekfunctie is! ik ben deze site ook niet gewoon.

        Maar ik heb mijn besluit genomen om het in een ernstige webwinkel te bestellen. Er waren wel prijsverschillen van 100 euro, dat vind ik wel de moeite!

        In het vervolg zal ik wat beter zoeken eer ik nog een vraag stel

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: panama export?

          Oorspronkelijk geplaatst door canecanem Bekijk bericht
          oei, sorry!! nu weet ik ook dat hier een zoekfunctie is! ik ben deze site ook niet gewoon.
          en je bent al zo lang lid?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: panama export?

            ja, ik ben al lang lid maar ik bezoek deze site zelden

            Comment


            • #7
              Re: panama export?

              Persoonlijk zou ik nooit m'n geld geven aan zo'n webwinkels die aan de andere kant vd wereld liggen.
              En toch heb ik daar heel goede ervaringen mee. Kijk gewoon op ebay naar de quotering van die firma. Als die 99.5% of hoger is, zie ik geen probleem.
              Op deze moment kan je best inkopen via England gezien de lage pond en de vrijstelling van invoertaksen.
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment

              Working...
              X