Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal fotofestival Knokke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Internationaal fotofestival Knokke

    Gisteren ging ik eens langs in knokke, naar het internationaal fotofestival.
    Ik had een gratis uitnodiging, vermits één van mijn werken ook in de expositie hangt...
    Groot was mijn vreugde echter toen bleek dat er niet één maar twee van mijn werken hangen.

    Echter, als je binnenkomt krijg je een briefje, waar je je persoonlijke, favoriete foto op moet aanduiden, ik vermoed dat ze daar later de publieksprijs aan zullen toekennen... neen, neen geen sms-en hier

    we waren de zalen rondgeweest en ik ging vlug even m'n camera halen in de auto... Terug bij de bewuste foto's zat een man op de zetel, terwijl hij z'n formuliertje aan't invullen was... en ik... in m'n uitbundige bui... grapte tegen hem... "nummer 140 invullen hoor!" wijzend op m'n foto... en hij: "Ja, dat is inderdaad de foto die ik best vind! maar is het 140?" en hij staat op en loopt op de foto toe en stelt vast dat hij het verkeerde nummer had ingevuld. Als de foto's boven elkaar hangen, zoals dat daar was, dan staan beide namen onderaan, en dus hij had zich vergist en de naam van de bovenste foto genomen... Hij corrigeerde z'n cijfer naar 140 (sorry Stijn ;-) ) en we babbelden nog wat en hij vervolgde z'n weg...

    en ik dacht... hoe toevallig kan dit zijn... iemand die vlak voor m'n neus m'n eigen foto als beste van de +200 verkiest en dan nog door mij ter plekke geholpen wordt om't juiste nummer in te vullen



    dit zijn m'n winnende foto's vind je ook hier:
    http://forum.belgiumdigital.com/f41/loods-20-a-180448.html eerste foto...

    en hier:

    http://forum.belgiumdigital.com/f41/...en-212687.html tweede foto...

    dus allemaal nog naar knokke, 't is zowiezo de moeite!!
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Working...
X