Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mostly Autumn @ Heerlen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mostly Autumn @ Heerlen

    Nu ik weet dat er buiten mij hier nog één fan is van Mostly Autumn laat ik ze toch maar eens zien......

    Ze traden vorige vrijdag op in Heerlen.

    Altijd een hele bedoening als er 7 muzikanten op een klein podium staan ........en wanneer eigenlijk alles draait rond de muziek..........
    Heb deze band ondertussen al erg vaak gefotografeerd.........en heb daarom eens iets anders geprobeerd......anders is het steeds van hetzelfde





    facebook

  • #2
    Re: Mostly Autumn @ Heerlen

    mooie reeks
    maar ik zou nog even die grijze vlekjes bij 1 en 3 links wegpoetsen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Mostly Autumn @ Heerlen

      Twee vind ik leuk, maar niet echt concert foto...
      Dare to be different than the pack...
      https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

      Comment


      • #4
        Re: Mostly Autumn @ Heerlen

        Idd, niet echt concertfoto's. Maar wel prachtig hoor!
        Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
        Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: Mostly Autumn @ Heerlen

          Hele mooie foto's, doen eerder aan modellen werk denken...

          Tijd om nog eens te gaan youtuben voor een reeksje Mostly Autmn... Moet maar eens gaan beslissen welk album ik me ga aanschaffen...
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Mostly Autumn @ Heerlen

            hier ben ik voor als z/w liefhebber
            zwart is zwart en wit wit,
            zoals het vgls mij moet
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: Mostly Autumn @ Heerlen

              Ik heb genoeg fotografen gezien, deze avond, maar geen flauw idee wie je was

              Mooie foto's. Goede keuze, zwartwit (heb ik ook gedaan). De kleuren waren weinig interessant. Volgens mij heb je deze vanaf het balkon gemaakt, niet? Dat was waarschijnlijk het beste standpunt, vanwege het overvolle podium.
              De omzetting naar zwartwit vind ik op het randje; de contrasten zijn iets te hard waardoor er wat detail verloren is gegaan. Alleen die laatste is helemaal in orde qua omzetting. Erg mooi.
              De momenten die je laat zien en de compositie daarbij vind ik prachtig. Ik ben jaloers, want zo'n foto's heb ik niet kunnen maken.

              btw - ik vind het wel echte concertfoto's, maar ik kan niet zeggen dat ik fan van deze band ben...
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment


              • #8
                Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                http://forum.belgiumdigital.com/f42/aries-235264.html
                Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                Hele mooie foto's, doen eerder aan modellen werk denken...
                Tijd om nog eens te gaan youtuben voor een reeksje Mostly Autmn... Moet maar eens gaan beslissen welk album ik me ga aanschaffen...
                Modellenwerk...........maar de link met een concert is er toch nog......
                Maar tussen mijn andere foto's zitten er wel degelijk een groot aantal waar die link afwezig is......
                Doe ik trouwens bewust regelmatig ....zoals bvb nr.3 hier ...als het "model" een interessante pose of gelaatsuitdrukking heeft.......

                Heart Full of Sky is mijn persoonlijke favoriet........

                Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                Ik heb genoeg fotografen gezien, deze avond, maar geen flauw idee wie je was
                Volgens mij heb je deze vanaf het balkon gemaakt, niet? Dat was waarschijnlijk het beste standpunt, vanwege het overvolle podium.
                btw - ik vind het wel echte concertfoto's, maar ik kan niet zeggen dat ik fan van deze band ben...
                Ah jij was er ook....maar heb je ook niet herkend ....ik stond tijdens het eerste deel tegen het podium ergens tussen de gitarist en zangeres. Het te drukke podium was vanuit die positie alles behalve....ben daarna inderdaad naar het balkon getrokken. Van daaruit ging het al veel beter .....maar het was toch nog een gevecht met de sluitertijden. Het licht was bovendien te blauw of te rood.............
                Het concert zelf was het minst goede dat ik ooit van hen gezien heb.......hun frontzangeres Heather moest de dag van het optreden onverwacht terug naar York ...ze werd vervangen door hun backgroundvocaliste Olivia. Ze deed het erg goed......maar dit zette toch een domper op het optreden.
                Last edited by jaak56; 8 april 2009, 09:04.
                facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                  Mooie sfeervolle opnames vind ik..Het betere werk.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht



                    Ah jij was er ook....maar heb je ook niet herkend ....ik stond tijdens het eerste deel tegen het podium ergens tussen de gitarist en zangeres. Het te drukke podium was vanuit die positie alles behalve....ben daarna inderdaad naar het balkon getrokken. Van daaruit ging het al veel beter .....maar het was toch nog een gevecht met de sluitertijden. Het licht was bovendien te blauw of te rood.............
                    Het concert zelf was het minst goede dat ik ooit van hen gezien heb.......hun frontzangeres Heather moest de dag van het optreden onverwacht terug naar York ...ze werd vervangen door hun backgroundvocaliste Olivia. Ze deed het erg goed......maar dit zette toch een domper op het optreden.
                    Tja, die was dus ziek.
                    Ik had een panorama proberen te maken (experimentje - in mijn ogen mislukt). Wellicht sta jij erop (links)?
                    meer over mijn fotografie is te vinden op
                    http://www.nandoonline.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                      Yep, da's Jaak...

                      Volgens mij had ie een schoon madam in het publiek in de smiezen...
                      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                        Yep, da's Jaak...

                        Volgens mij had ie een schoon madam in het publiek in de smiezen...
                        Aah, dan heb ik geruime tijd naast hem gestaan zonder het te weten. Grappig. Ik vroeg me al af waarom die 70-200? Dat kon bijna niet voor de band zijn (hoewel de 180° hoek die hier zichtbaar is enigszins vervorming geeft. )
                        meer over mijn fotografie is te vinden op
                        http://www.nandoonline.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                          Yep, da's Jaak...

                          Volgens mij had ie een schoon madam in het publiek in de smiezen...
                          oei ben ik dat.......
                          ik zou mezelf niet herkend hebben........maar de lens bevestigt het idd.
                          wat ik in het vizier had weet ik niet meer....maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben
                          facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                            wat heb jij stevige armen Jaak!

                            Have you been working out?
                            leuk om es een gezicht te kunnen plaatsen
                            WWW.JOPIX.BE
                            Just one click away...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mostly Autumn @ Heerlen

                              Mooie, sfeervolle en ingetogen concert foto's...

                              Comment

                              Working...
                              X