Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oudere foto's op BD niet te zien.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oudere foto's op BD niet te zien.

    Als ik oudere topics bekijk (van een jaartje terug of zo), staan er kruisjes ipv foto's.
    Ligt dit aan mijn instellingen of is dat normaal?

  • #2
    Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

    Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    Als ik oudere topics bekijk (van een jaartje terug of zo), staan er kruisjes ipv foto's.
    Ligt dit aan mijn instellingen of is dat normaal?
    BD host de foto's niet zelf maar gebruikt direct linking. Als er kruisjes staan wil dat zeggen dat de TS de foto's niet langer op dezelfde plaatst staan heeft.

    Comment


    • #3
      Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

      Dat is jammer.
      Bedankt voor de opheldering.

      Comment


      • #4
        Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        BD host de foto's niet zelf maar gebruikt direct linking. Als er kruisjes staan wil dat zeggen dat de TS de foto's niet langer op dezelfde plaatst staan heeft.
        Of is het de provider die na verloop van tijd die weg neemt. vb is tinypic.com. Gratis hosting, maar slechts beperkte tijd.
        In het verleden zijn er al meersmaals massaal foto's verdwenen omdat een zo fel gezochte gratis-provider plots betalend werd ...
        Hierbij kan je je ook de vraag stellen in hoeverre foto's van pakweg 4 ... jaar nog beschikbaar moeten zijn op een forum ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

          Er zijn zelfs foto's die al verdwijnen na enkele weken,dat vind ik toch niet kunnen.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

            Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Er zijn zelfs foto's die al verdwijnen na enkele weken,dat vind ik toch niet kunnen.
            Waarom niet...? Als ik een foto plaats en beslis hem zelf te verwijderen na korte of lange tijd, dan is dat nog altijd m'n eigen keuze, en heeft niemand daar iets aan op te merken.
            Trouwens, werken die uithangen op een expositie blijven daar ook niet voor eeuwig en altijd hangen hé ;-)
            Kort op de bal spelen qua foto's bekijken op fora is dé boodschap.
            Trouwens, als je 't een en 't ander niet gezien hebt heb je vaak nog niet veel gemist ook, zeker niet kwalitatief gezien

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Er zijn zelfs foto's die al verdwijnen na enkele weken,dat vind ik toch niet kunnen.
              Er zijn er zelfs die na enkele uren verdwijnen, omdat ze niet de gehoopte reacties krijgen.
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Waarom niet...? Als ik een foto plaats en beslis hem zelf te verwijderen na korte of lange tijd, dan is dat nog altijd m'n eigen keuze, en heeft niemand daar iets aan op te merken.
                Trouwens, werken die uithangen op een expositie blijven daar ook niet voor eeuwig en altijd hangen hé ;-)
                Kort op de bal spelen qua foto's bekijken op fora is dé boodschap.
                Trouwens, als je 't een en 't ander niet gezien hebt heb je vaak nog niet veel gemist ook, zeker niet kwalitatief gezien

                Mvg,
                Frederic
                Soms wil men de vooruitgang van een beginneling eens volgen en dat is dan helemaal niet mogelijk!!!
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                  zie nergens een kruisje hoor, ook in de wat oudere topics gewoon de foto's?
                  zou dat komen omdat ik VZW lid ben?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    zie nergens een kruisje hoor, ook in de wat oudere topics gewoon de foto's?
                    zou dat komen omdat ik VZW lid ben?
                    grt,bouk.
                    Dat gebeurt niet alle dagen hé Bouk maar toch regelmatig.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                      @Bouk
                      Voorbeeldje op deze link. Ik was op zoek naar ijsvogels + info.

                      Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        Trouwens, werken die uithangen op een expositie blijven daar ook niet voor eeuwig en altijd hangen hé ;-)
                        Toch een "klein" verschil: die exposanten zijn dan wel zo vriendelijk om de opmerkingen van de bezoekers mee weg te nemen .
                        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                        Oók wandelen met GPS?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                          Toch een "klein" verschil: die exposanten zijn dan wel zo vriendelijk om de opmerkingen van de bezoekers mee weg te nemen .
                          Duidelijk een forumvoordeel: hier blijven de opmerkingen hangen, zelfs al zijn de beelden reeds weg

                          Mvg,
                          Frederic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                            Als het aan mij ligt, blijven m'n foto's staan, maar soms verandert de link van flickr om redenen die ik nog niet goe versta
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

                              Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet kunnen

                              Soms wil je gewoon wat oudere topics bekijken, en dan zijn de foto's weg, soms zelfs al na enkele weken ... eigenlijk zou je het forum zo moeten programmeren dat wanneer er een reply is je niet meer de originele post kan aanpassen.

                              Als je niet echt zeker van je foto bent ... plaats hem dan niet hé, dat is mijn gedacht.

                              Dit kom je op allerlei fora tegen spijtig genoeg

                              Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                              Comment

                              Working...
                              X