Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opdracht???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opdracht???

    Hallo

    Kunnen jullie eens zeggen wat jullie verstaan onder
    " Chaos in sociaal landschap"

    Een kennis heeft deze opdracht gekregen in de fotoles en we staren ons een beetje blind.
    Heeft iemand een idee en eventuele locatie in het Aalsterse (9300)

    al bedankt

  • #2
    Re: opdracht???

    Bij het krijgen van een opdracht is het nu nét de bedoeling dat je er je eigen hoofd over breekt... ik kan je zo voor de vuist weg een paar ideetjes geven maar dat helpt de creativiteit van je vriend geen meter vooruit.

    Een simpele dan: ga naar het stadhuis van Aalst en zoek de meest onmogelijke combinatie van bordjes die het publiek de juiste weg moeten wijzen maar dit niet doen. Ligt nogal voor de hand, dacht ik.
    Neem op de terugweg ook zoveel mogelijk foldertjes mee. Waarom? Tja, zoek maar uit ;-)

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: opdracht???

      Da's een moeilijke! Die lesgevers zuigen soms nogal wat uit hun duim en verwachten dan dat een mens er iets (waan)zinnigs kan mee doen.
      Ik zou eens gaan zoeken "oever 'twooter" naar bvb contrasten tussen arm/rijk of allochtoon/autochtoon of villa/krot of mistoestanden in de sociale voorzieningen voor de minder gelukkigen in onze samenleving. Maar of dat nu chaos is .
      Succes! 'k Hoop dat er hier krakken zitten die die noot voor jullie beter kunnen kraken.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: opdracht???

        Ga gewoon wat opnamen maken van onze politiekers in het parlement.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: opdracht???

          Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
          Bij het krijgen van een opdracht is het nu nét de bedoeling dat je er je eigen hoofd over breekt... ik kan je zo voor de vuist weg een paar ideetjes geven maar dat helpt de creativiteit van je vriend geen meter vooruit.

          Een simpele dan: ga naar het stadhuis van Aalst en zoek de meest onmogelijke combinatie van bordjes die het publiek de juiste weg moeten wijzen maar dit niet doen. Ligt nogal voor de hand, dacht ik.
          Neem op de terugweg ook zoveel mogelijk foldertjes mee. Waarom? Tja, zoek maar uit ;-)

          G

          dat is juist
          ideeen moet je zelf zoeken en het is zeker niet de bedoeling dat iemand anders zijn hoofd breekt over jouw opdracht , maar op een bepaald moment zit je sloot en gaat je denken uit naar één richting.
          Wuj dachten teveel in landschap in de letterlijke zin van het woord.

          Alvast bedankt voor een fijne tip

          Comment


          • #6
            Re: opdracht???

            als't een goede leraar is dan helpt die je vriend verder zonder hem de pap in de mond te geven.
            foto als spiegel of als venster?

            Comment

            Working...
            X