Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a magical evening with gazpacho

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • a magical evening with gazpacho

    ......daarna werd het mistig en werden de kaarsjes aangestoken en de lichten gedoofd. Iedereen wist wat dit betekende.
    “Night” werd ingezet door het aanzwellend ritme van drums, toetsen en basgitaar….. een bezwerend ritme dat als een rode draad het ene hoogtepunt met het andere verbond. Prachtige vioolpartijen wisselen af met subliem gezongen melodieën , heftige gitaarriffs en subtiele keybordklanken. betoverende muziek die je meeneemt naar oorden die voorheen niet leken te bestaan. Muziek met een enorme gelaagdheid die slechts langzaam haar geheimen prijsgeeft...........

    (de rest van mijn relaas staat hier)





    Last edited by jaak56; 3 april 2009, 16:01.
    facebook

  • #2
    Re: a magical evening with gazpacho

    Whaaa! Heerlijke reeks, bewonderd terwijl Mostly Autumn's The night sky op de achtergrond speelt... magistraal. Snel dit nummer youtuben...

    Wederom een zeer sfeervolle reeks Jaak, de minimalistische belichting werkt perfect, zeker voor dit soort muziek, mooi... Voorkeur voor nummer 2
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: a magical evening with gazpacho

      Die derde is zeer sfeervol. Knappe foto en een trapje hoger voor mij.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: a magical evening with gazpacho

        Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
        ......... terwijl Mostly Autumn's The night sky op de achtergrond speelt...
        das straf......terwijl jij dit schreef was ik Mostly Autumn live aan het bewonderen in Heerlen.....
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: a magical evening with gazpacho

          Ja, wrijf het er nog maar eens in! lol

          Serieus, Belgium Digital heeft mijn wereld al verschillende malen geopend op muzikaal gebied, Ana Popovic en Mostly Autumn zijn de grootste ontdekkingen tot nu toe.
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: a magical evening with gazpacho

            2 en 3 vind ik erg goed van compositie, licht en sfeer.

            Comment

            Working...
            X