Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge deuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge deuren

    Complimenten er zitten werkelijk hele mooie en originele foto's bij.

    Kan geen keus maken welke mijn voorkeer heeft.

    Alleen valt het me op dat er bijna nergens geen reacties bij staan.
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

  • #2
    Gabriella, ik heb 429 deuren getrokken en ik kan geen keus maken, dus het wordt moeilijk.
    Trouwens, mijn pc is in de "kliniek" dus zien dat ik die tegen morgen terug heb, of ik zal deze keer niet kunnen meedoen.
    Maar het is inderdaad een hele andere challenge hé?
    Ik vind er ook juweeltjes tussen

    Comment


    • #3
      Zet ze er dan toch alle 429 op Act

      Comment


      • #4
        Wat heb jij met deuren Act? Ehmm, 429 is erg veel maar goed, kan gebeuren, maar dat je het exacte aantal weet! Ach, post gewoon nr. 142

        Originally posted by Act
        Gabriella, ik heb 429 deuren getrokken en ik kan geen keus maken, dus het wordt moeilijk.
        Trouwens, mijn pc is in de "kliniek" dus zien dat ik die tegen morgen terug heb, of ik zal deze keer niet kunnen meedoen.
        Maar het is inderdaad een hele andere challenge hé?
        Ik vind er ook juweeltjes tussen


        Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

        Comment


        • #5
          Ik heb ook verschillende deuren getrokken, maar bij één werd ik binnen getrokken

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sonyke
            Ik heb ook verschillende deuren getrokken, maar bij één werd ik binnen getrokken
            L O L

            Comment


            • #7
              Maturin, zo moeilijk is dat nu toch niet hé om te weten hoeveel je er neemt hé?
              Twee volle kaartjes, plus nog een klets.
              Je zet al je foto's ondereen en je ziet hoeveel je er hebt in dat mapje hé? En... ik heb gedaan zoals je zei en nummer 142 gepost. Of was het 143 tja ik weet het niet meer.
              Sonyke, ik hoop dat je daar niet gebleven bent waar ze je binnengetrokken hebben
              Teddybear, mijn deuren of een selectie ervan zijn al te bezichtigen in mijn fotoalbum. Het is maar een tiende van het grote aantal hoor. Weet mij dan te zeggen of ik de juiste keuze heb genomen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Act
                Je zet al je foto's ondereen en je ziet hoeveel je er hebt in dat mapje hé?
                Ach ja, ik was even vergeten dat we in het computer tijdperk leven . Zo simpel en ik kom er niet eens op

                Ik hen eens even je collectie deuren bekeken en daar zitten wel wat ten tussen. Zeker lotnr. P8120896 vind ik heel erg goed.

                Sinds het bekentmaken van het challenge onderwerp heb ik ook ineens veel deuren in huis

                Groeten,
                Ronald
                http://fotografie.jouwweb.nl/

                Comment


                • #9
                  Zo jij bent echt op een deurenmissie geweest !!!!
                  Ik viel meteen voor 0896 !!!
                  oeps Maturin ook zie ik nu

                  Comment


                  • #10
                    Tja, maturin en marjo. ik heb jullie teleurgesteld. Ik kon gewoon niet kiezen, 896 was inderdaad bij mijn favorieten, maar de kids hebben mogen kiezen en het verdict viel op een andere deur.
                    We zien wel hé? Dit doe ik nooit meer, naar een antiquair gaan en daar deuren trekken. Zooooveel keus

                    Comment


                    • #11
                      Zoals Gabriella ook al eerder opmerkte; jammer dat er zo weinig commentaar bij de foto s staat !!! 70 reacties maar !!
                      Heb zelf ook geen commentaar gegeven hoor maar ik kan me beroepen op mijn beperkte technische kennis
                      Toch ga ik straks of morgen nog even proberen om een paar reacties te geven

                      Comment


                      • #12
                        En wat is het volgende onderwerp ? Ik wil er nog eens tussenuit
                        Een gok : derrières !

                        Comment


                        • #13
                          ja zou je wel willen he Sonyke

                          Comment


                          • #14
                            Hallo Sonyke,

                            Euh, neen, geen derrières - al breng je ons natuurlijk op een prima idee .
                            Maar het heeft wel een klein beetje te maken met je uitstapje naar Teddy-bear ...

                            Jaja

                            Originally posted by Sonyke
                            En wat is het volgende onderwerp ? Ik wil er nog eens tussenuit
                            Een gok : derrières !
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              oooooh ! alcohol dus

                              Comment

                              Working...
                              X