Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • even voorstellen

    hallo, ik kijk hier nu een weekje af en toe rond en het bevalt me hier wel. Ik proef een goede sfeer en gezelligheid. Vandaar dat ik me nu maar even voorstel.
    Natalia van Gilst, 35 jaar, woon en werk in Den Haag (NL). Heb al weer 17 jaar een slankere andere helft, Peter, die als het weer hem bevalt (niet vaak ) vogeltrek telt in de duinen tussen Scheveningen en Kijkduin. Verder is hij dol op zijn computerspellen, o.a. Diablo (online met zijn broers).
    Mijn hobbies zijn spelen met mijn Nikon D100, de foto's bewerken en bekijken op mijn iMac. Waar ik vooral foto's van maak is van de 3 honden (Duitse Herder, Golden Retriever en een Antwerpse Vogel**edit, tjes eraf op verzoek van GiantPat /edit** markt bastaard), de 11 katten (ik fok het ras Devon Rex -maar we hebben ook een huiskat en 2 oudere Siamezen-, dus schrik niet als ik ooit foto's ga posten) en mijn Noors Fjordenpaardje.

    Verder heb ik wel iets met Belgie en Belgen, mijn in maart overleden moeder was Belgische.


  • #2
    hallo Natalia, welkom op Begium Digital .. ik ben hier zelf ook nog niet zo erg lang, maar ben al verslaafd geraakt aan deze site ... dus je bent verwittigd, hahah
    ik kijk al uit naar je eerste fotopost hoor...
    groetjes, Nina
    trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
    Member of the Han Fan Clan
    http://ninasgallery.fotopic.net
    http://ninas--tutorials.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Hallo NataliaNL,

      Welkom in het forum van Belgiumdigital (we hebben ook een website - logo links bovenaan voor als je ze nog niet gevonden zou hebben) )
      Het leuke hier is dat Belgen en Nederlanders hier broederlijk naast elkaar vertoeven in een opperbeste sfeer.
      En ja, laat die foto's maar komen ...

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Ook vanwege mezelf welkom geheten hoor Nathalia (tiens, wij hebben er ook 1 in Vlaanderen ... van Idool 2003 misschien daarom dat je NL erachter zet ... goed gezien).

        Kleine tip toch nog: het is Vogelmarkt en niet Vogeltjesmarkt ... een standaardfout hoor bij onze Noorderburen ...

        mvg,
        Giant Pat
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

        Comment


        • #5
          Namens mij ook welkom op BD Het is hier inderdaad , in tegenstelling tot sommige andere forums , wel gezellig

          Ikke ben dus Hans , 40 jaar , wonend en werkend in Almere ...

          Ben hier zelf pas een paar maanden , maar dit is HET forum als je veel kennis wilt vergaren omtrend de digitale fotografie

          Wens je veel plezier toe bij BD !!!
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Hi, welkom op BD

            Aan uw C.V. te zien, ben je hier idd. op de juiste plaats, laat nu maar eens wat van van uw werk zien, daar doen we het toch voor,hé

            Comment


            • #7

              Hei Natalia,

              Fijn dat je jezelf hier zo voorstelt ... gebeurt eigenlijk héél zelden; meestal leren we elkaar gewoon beter kennen door discussies of in real - op shooting days, of ...
              De sfeer is hier idd behoorlijk gezellig en gemoedelijk, maar het kan ook wel 's stormen hoor
              In ieder geval: welkom op bd!!!
              Wat heb jij veel beesjes zeg
              'b Ben al benieuwd naar foto's van de poessies
              Sam greetzzzzzzz U
              -------------------------------------------
              Never apologize for showing feeling.
              When you do so, you apologize for the truth.
              -------------------------------------------
              Canon Stuff

              Comment


              • #8
                Hallo Natalia, ook namens mij van harte welkom bij de BD-familie.
                Ik denk dat de rest al door mijn voorgangers is gezegd, dus
                de groetjes, JantjeB.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Hallo Natalia welkom op de digital site een site waar je snel aan verslaaft zult geraken zoals velen zullen en kunnen beamen.


                  Groetjes Fred de postman
                  Geduld is een schone zaak

                  Comment


                  • #10
                    Hey Natalia!

                    Het is hier inderdaad een leuke bende. Heb de site en het forum zelf nog maar net ontdekt, maar heb al ontzettend veel bijgeleerd. Supertoffe gasten (m/v) zijn dat hier...

                    Groetjes!
                    Canon Powershot G3 * Canon CF 32Mb * Apacer PhotoSteno CF 128Mb

                    Comment


                    • #11
                      Welkom op het forum NataliaNL, zo kennen we je al een beetje.
                      Twijfel er niet aan dat je ons snel beter zult leren kennen, en pas op voor de verslaving, maar dat zijn loze woorden eenmaal je hier bent.

                      Comment


                      • #12
                        Welkom Natalia,

                        Blij dat wij weer een versterking voor de vrouwenkant op BD bij hebben want de vrouwen zijn hier duidelijk in de minderheid . En zoals al gezegd: pas op, want BD wordt (of is al) een verslaving maar wel een prettige verslaving zonder bijwerkingen tenzij een beetje te weinig slaap als je jou PC'tje weer te laat hebt afgezet
                        Groetjes
                        Vicky
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          Welkom Natalia!

                          Ik ben benieuwd naar jou digitale werk, laat maar komen

                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Hallo Natalia, welkom bij BD. Eindelijk weer eens iemand met een Mac.
                            Welke iMac heb je.

                            Comment


                            • #15
                              Welkom NataliaNL !!
                              Wat een beestenboel bij je thuis !!

                              Moet zeggen dat het ook de eerste keer is dat ik zo'n voorstelling zie. En ik vind het goed idee. Zo kan je beter de namen onthouden.

                              Misschien deze topic uitbreiden met een korte voorstelling van de andere leden ??

                              Groeten.
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X