Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands fotomateriaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweedehands fotomateriaal

    Ik vroeg me af of er nergens rond Brussel winkels of nu en dan beurzen zijn die tweedehands lenzen/ander materiaal aanbieden. Zou zeker voor mij handig zijn, aangezien de oude Minoltalenzen op de sony alpha reeks passen...

    Klaas
    "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
    website fotoblog

  • #2
    Re: Tweedehands fotomateriaal

    De zuidstraat in Brussel (begint achter het beursgebouw) was destijds bekend voor haar ganse reeks fotohandelaars die 2e hands aanboden .. maar ik ben er al ettelijke jaren niet meer geweest ... ook op de steenweg op elsene (chausee d'ixelles) schijnt zo een "buurt" te zijn ?
    FWIW

    Comment


    • #3
      Re: Tweedehands fotomateriaal

      Forumgenoten, op trip in Zwitserland wist een werkmakker en tevens fotofanaat mij te vertellen dat er in Brussel een tweedehandswinkel is in fotomateriaal genaamd CAMPION te Elsene. Is deze bekend hier en valt deze te vertrouwen, maar vooral... Loont het de moeite om eens langs te gaan?


      Niet in brussel, soms interessant : http://www.fotografiebeurs.be/

      mvg.

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Tweedehands fotomateriaal

        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        De zuidstraat in Brussel (begint achter het beursgebouw) was destijds bekend voor haar ganse reeks fotohandelaars die 2e hands aanboden .. maar ik ben er al ettelijke jaren niet meer geweest ... ook op de steenweg op elsene (chausee d'ixelles) schijnt zo een "buurt" te zijn ?
        FWIW
        Daar is er minimum nog eentje. Op het einde van de Zuidstraat, juist voor de Roupe plaats.

        Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #5
          Re: Tweedehands fotomateriaal

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Daar is er minimum nog eentje. Op het einde van de Zuidstraat, juist voor de Roupe plaats.

          Mvg.
          Robert

          Dat is de beste, maar was 3 weken geleden juist aan het verbouwen.
          Niets te zien in de etalage. Dus even informeren...

          Dpaul.
          DPaul - A.FIAP
          D810, nikkors and other stuff

          Comment


          • #6
            Re: Tweedehands fotomateriaal

            Op de hoek van de Zuidstraat en de Philippe de Champagnestraat (vijf huizen bij mij vandaan, toen ik nog in BXL woonde ).

            Comment


            • #7
              Re: Tweedehands fotomateriaal

              Op de Vlaamse Steenweg (achter de place st catherine) zit Foto Guy, die heeft een kleine etalage met wat tweedehands stuff...
              Tommy
              My homepage : www.digitalviolence.be

              Comment

              Working...
              X