Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beaufort 03 Westende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beaufort 03 Westende

    Mijn bescheiden bijdrage.
    Tevens mijn eerste testen met de 10-22
    mvg Luc.


    Aeneas Wilder (UK) / strand aan hotelBellevue
    Een elegante constructie opgetrokken in houten latjes. Het licht speelt door het houten netwerk. De ruimte is open en tegelijk gesloten, binnenin waan je je in een tempel. Het geluid van de omgeving dringt door. Wilder gaat met zijn stapelingen tot de limiet van het materiaal. Zijn bouwwerken zijn perfect van vorm en vergankelijk, want Wilder richt zijn werk steeds zelf te gronde. Zijn werk verdwijnt of zoals hij het zelf zegt: “A new creation thus begins because of the destruction.”







    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Beaufort 03 Westende

    Mooie kleuren, mooi belicht.
    Drie goede compo's, mijn voorkeur is 3 - 1 - 2.
    Ik wou in de nabije toekomst dit ook eens proberen. Nu heb ik dus iets waar ik me kan aan spiegelen.

    Beaufort 03 ziet er fotografisch belovend uit.
    Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Beaufort 03 Westende

      drie knappe beelden, stuk voor stuk.
      Zo strak dat ze eventueel ook bij Abstract of architectuur terecht konden.
      In elk geval, minimalistisch mooi

      Comment


      • #4
        Re: Beaufort 03 Westende

        Knappe foto's. Eens iets anders dan de vlaggetjes in De Haan. Ik vind het wel jammer dat je se per se alle drie wilde posten. Eén sterk beeld uikiezen had je post krachtiger gemaakt denk ik hoor...
        Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
        Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: Beaufort 03 Westende

          Vind vooral de derde heel mooi qua lijnen en compositie

          Comment

          Working...
          X