Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Brussel: klein albumke is af

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Brussel: klein albumke is af

    Eerst dacht ik deze in showcase te zetten, maar ik geef toch de voorkeur het fotomateriaal hier te tonen.
    In het album zal je merken dat ik mijn hart verloren heb aan ...
    Ik ben daar nu al 3 weken, bijna iedere middag langs geweest om virtueel de composities te zoeken die ik goed vond. Op de SD heb ik uiteindelijk mijn virtuele fanatasie kunnen in realiteit om zetten. Dit was trouwens de enige redneen waarom ik een statief mee had. De Sint-Hubertusgalerij.

    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: SD-Brussel: klein albumke is af

    Het eeuwige dilemma, sleuren we de driepoot mee of niet
    Mooie schilderijtjes Wim

    Comment


    • #3
      Re: SD-Brussel: klein albumke is af

      Wim, zoals ik van u gewoon ben, alweer een mooie reeks van composities die meestal een ander niet gezien heeft.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD-Brussel: klein albumke is af

        Prachtige kleurtjes in beide, en de eerste vind ik een heel uitnodigend stilleven.

        Comment


        • #5
          Re: SD-Brussel: klein albumke is af

          Zoals ik al zei bij jouw eerste post: erg mooi album met vele sterke beelden.
          Prachtige kleuren bij deze twee, en mooie compo bij de eerste.

          Comment


          • #6
            Re: SD-Brussel: klein albumke is af

            Aha! Dat madammeke staat er goed op En ik maar op uw vingers kijken Maar het was de moeite om te kijken en te stelen met mijn ogen Nu nog wat meer oefenen. (Ikke he, niet gij)

            Mooi album!

            Comment


            • #7
              Re: SD-Brussel: klein albumke is af

              Die eerste hierboven is het sleuren met het statief meer dan waard, Wim!

              Met welke trukken (of geduld?) heb jij overal de mensen uit het beeld gekregen
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #8
                Re: SD-Brussel: klein albumke is af

                Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                Die eerste hierboven is het sleuren met het statief meer dan waard, Wim!

                Met welke trukken (of geduld?) heb jij overal de mensen uit het beeld gekregen
                ik heb hen gezegd dat indien ze erop wilden staan, ze verplicht worden met mij een hele dag SD te stappen. Bij nader toezien was dat voor hen niet echt een win-win (vermoeidheid is bij hen hoog criterium)
                Neen, vooraf bepaalde compositie (à la oude methode, eerst kijken, compo maken en dan pas fottoestel bedienen) en inderdaad, veel, veel geduld
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: SD-Brussel: klein albumke is af

                  Hele mooie kleurrijke reeks .
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD-Brussel: klein albumke is af

                    Hele mooie reeks met uitmuntende composities

                    MVG,

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD-Brussel: klein albumke is af

                      Wim, als dit uw klein albumke is, wat moet het grote dan worden?
                      Het is bijna niet te geloven dat je tijdens de rondleiding nog tijd gevonden hebt om al deze prachtplaten vast te leggen.

                      Jacques
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                      Comment

                      Working...
                      X