Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel: Nog een blikje pixels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brussel: Nog een blikje pixels

    Het album is net niet meer afgeraakt vanavond, dus nog maar wat zoethoudertjes...

    De ster van de SD: de Zenne (met een extra lichteffectje):



    Af en toe namen we de tijd voor een plasje...



    ...maar soms ging het allemaal vliegensvlug!

    Last edited by baloo; 30 maart 2009, 22:38. Reden: Titel vergeten...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

  • #2
    Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

    De eerste twee vind ik zeer goed. Voor de derde moet je er een liefhebber van zijn. De zenne hier is wel een valse hé.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

      Ik ben liefhebber van die laatste, maar de eerste twee mogen zeker ook gezien worden. Mooie compo's vooral.

      Comment


      • #4
        Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

        Ik kreeg die "valse" Zenne niet fatsoenlijk in beeld. Of te donker water, of een te felle bovenkant. Hier zie ik dus hoe het ook nog anders kan, hehe.
        Een mooie tweede!

        Die derde, met zo'n foto's heb ik het moeilijk. Niet dat ze niet goed zijn, ik kan er gewoon niet naar kijken zonder weg te draaien en een niet zo juist gevoel in mijn hoofd en maag te krijgen

        Comment


        • #5
          Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

          Om die 'valse' Zenne op te fleuren is er wel een flitske doorheen het rooster aan de zijkant bijgekomen, Sanne... Je moet inderdaad iets doen om dat verschil in helderheid op te vangen.
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

            Aha! Bedankt om dat tipje van de sluier op te lichten

            Comment


            • #7
              Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

              Ik ga hier voor de reflectie in de plas

              MVG,

              Comment


              • #8
                Re: SD Brussel: Nog een blikje pixels

                Ik volg Frank, nummer twee met de reflectie in de plas heeft ook mijn voorkeur.
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment

                Working...
                X