Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

    Manneke Pis



    Waarschijnlijk had ik om mooier te zijn een iets groter gedeelte scherp moeten nemen, zoals het hele doosje of zo?

  • #2
    Re: SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

    Door de geringe scherptediepte trek je de aandacht naar je onderwerp, naar Manneke Pis dus

    Comment


    • #3
      Re: SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

      In vind dat de scherpte goed zit.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

        Oei, ik begin er spijt van te krijgen dat ik je vertrouwd heb gemaakt met het fotograferen in een winkel en niet op afstand erbuiten en ook gebruik te leren maken van een statief
        Nu, en dat is persoonlijk, zou ik die foto iets croppen. de linkerkant eraf zodat het scherp doosje bijn links staat. Ook onderaan en bovenaan afknippen en dan iets bijlichte, kontrast ophalen. Je krijgt dan een scherp-onscherp verloop van links naar rechts, een speciaal efect. (geef anders eens je mail-adres via PM door, dan stuur ik je op wat ik bedoel).
        Voor de rest, goed bezig
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

          Tof gespeeld met beperkte DOF. Zoals Purlut al zei, compo nog ietwat aanpassen, door links wat af te snijden, en hij wordt nog beter.

          Comment


          • #6
            Re: SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Tof gespeeld met beperkte DOF. Zoals Purlut al zei, compo nog ietwat aanpassen, door links wat af te snijden, en hij wordt nog beter.
            Ook mijn gedacht. Prima gezien.

            Comment


            • #7
              Re: SD - Brussel "Rond de Zenne" - Deel 2

              Aah, dat is een interessant idee
              Bedankt!

              Comment

              Working...
              X