PDA

Volledige versie bekijken : SD Brussel, Rond de Zenne

Wataridori
29 maart 2009, 18:28
Hoi hoi!

Hier zijn enkele van mijn fotootjes van de SD van gisteren. Het is nog maar een eerste selectie, aangezien ik nog niet genoeg tijd heb gehad om ze allemaal na te kijken.

De eerste is vanaf de muntschouwburg genomen. Ik vond de reflecties op het gebouw wel interessant.

http://i42.tinypic.com/25ti71i.jpg

De tweede is er ook een van een glazen 'building', maar deze maal vond ik het contrast met de andere gebouwen wel mooi. Hij is wel gecropt vanwege een vervelende bomenrij.

http://i42.tinypic.com/14uyyyd.jpg

De laatste is genomen tijdens mijn terugweg naar het centraal station, die mysterieus genoeg anderhalf uur heeft geduurd! ;)

http://i40.tinypic.com/2z3xxc7.jpg

Stijn.V
29 maart 2009, 18:31
De tweede spreekt me niet zo aan, maar de 1e is wel leuk en de 3e wow :G.

k@rel
29 maart 2009, 19:33
Hele mooie reeks van een geslaagde dag, Wataridori :G
Nog wat blijven plakken blijkbaar :clown:

Groetjes
K@rel

Patricske
29 maart 2009, 20:28
Voor je eerste SD en de foto's, knap makker. In vind je eerste wel iets hebben. Bij de derde zou ik proberen de lens vervorming er wat uit te halen. :G

Wim.Vanmaele
29 maart 2009, 20:59
De eerste is super.
De derde, spijitg dat je niet echt pal voor het stadhuis stond en nog spijtiger dat je dit niet met het blauwe uurtje hebt, maar wel mooi en scherp. Hadden we echter niet gezegd dat je naar de Noord moest ? Toch effen stout geweest :p:D

James71
29 maart 2009, 23:53
Toch effen stout geweest :p:D

Als zijn deugnieterij zulke beelden als resultaat geeft ... :love:
Knap werk. :G

Wataridori
30 maart 2009, 01:50
Hadden we echter niet gezegd dat je naar de Noord moest ? Toch effen stout geweest :p:D

Als een paar mooie toeristes de weg naar de grote markt vragen, ben ik net iets gewilliger om een eindje mee te wandelen. Bedankt voor de uitgebreide pdf btw, de info is van pas gekomen ;)

Bij de derde zou ik proberen de lens vervorming er wat uit te halen. :G

De derde is eigenlijk een merge van 2 foto's, de 18mm op m'n D40 was immers niet breed genoeg om het hele plaatje erop te krijgen. Ik heb al een groot deel van de vervorming kunnen weghalen, maar tot zover reikt mijn kunnen (nog) maar.
Qua locatie had frontaal idd beter geweest, maar daar stonden een hoop lantaarns die een hoop flare veroorzaakten :(

Bedankt voor de feedback allemaal! :)

baloo
30 maart 2009, 17:06
De eerste kan me wel bekoren, zeker en vast!

Sannepoes
30 maart 2009, 17:19
De laatste heeft een heel mooi sfeerbeeld :)
De eerste is een specialeke! Je moet het maar zien :G

T.Trapper
31 maart 2009, 16:08
De laatste heeft een heel mooi sfeerbeeld :)
De eerste is een specialeke! Je moet het maar zien :G

Dat is ook mijn gedacht. :G:G

FestinaLente
31 maart 2009, 19:00
1 vind ik de beste van deze 3 goeie. Ik vind ook zeker de tweede een mooi lijnenspel en zacht, passend, kleurenpallet hebben.

frank207be
15 april 2009, 18:55
Hier ook de voorkeur voor nummer 1 :G :G

MVG,

Jumpingjacquesflash
1 mei 2009, 17:05
De eerste is zeer speciaal, mooie architectuur.
Ik begrijp je crop bij de tweede, heb hetzelfde probleem.
Voor nummer drie heb je ofwel veel geduld gehad, of anders ben je wel laat gebleven.