Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel deel2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brussel deel2

    De grote markt in panorama.

    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: SD Brussel deel2

    Spijtig van het volk, maar dat kan je ook niet verhelpen.

    Verder zou ik bovenaan een beetje meer lucht hebben gegeven aan de gebouwen.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: SD Brussel deel2

      Raar, ik NIETS, of is het censuur omdat Grote markt voorzien is een volgende, één van de volgende SD's (voor wie Patrics-Purluts-enterprise-SD's) overleven
      Neen, niets te zien
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: SD Brussel deel2

        "Open afbeelding in nieuw venster" doet het voor mij, maar zo rechtstreeks zie ik ook niks". Mooi panorama foto.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: SD Brussel deel2

          Ik zie geen foto
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: SD Brussel deel2

            Nu staat-ie er toch, weliswaar verkleind omdat ie waarschijnlijk de 900 pix overschrijdt.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: SD Brussel deel2

              Hier helaas nog altijd het rode kruisje...
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #8
                Re: SD Brussel deel2

                Een kruisje voor mij ook

                Comment


                • #9
                  Re: SD Brussel deel2

                  Straf, want ik zie de foto! Wel met de waarschuwing dat ie te groot is (met de gele band bovenaan met de afmetingen van de originele afbeelding vermeld).

                  Heb je anders geprobeerd om een rechtermuisklik op het icoontje (op Mac waarop ik werk is dat een blauw vraagtekentje, op Windows is dat een rood kruisje) te doen, en dan van het popup-menu "Open afbeelding in nieuw venster" of iets van die aard te doen? Was voor mij ook geen probleem toen de foto eerst niet zichtbaar was.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Brussel deel2

                    Ja dat is raar de ene keer is die zichtbaar en de andere keer niet.
                    Wat is er hier fout dan?

                    groetjes
                    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                    www.dewolfmarc.be

                    Comment

                    Working...
                    X