Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagske over het forum

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagske over het forum

    jaja , nogmaals schitterende site maar ik had een vraagje over het forum namelijk: is dit een gratis forum of moet jij daar voor betalen want ik vind dit wel een snel en goed forum en het onze(van mijn game-clan) is niet zo snel en ook niet altijd bugvrij dus zag ik het wel zitten om er mij ook zo eentje aan te schaffen maar op de site zie ik dat je voor al de versies moet betalen of heb ik iets over het hoofd gezien !
    Ahja, nog iets hoe kan ik al de forum-items waar ik een reply op heb gedaan alleen oproepen want ik vond daar niets van in de forumregels en de faq en dat zou toch wel erg handig zijn !

    CanOn pOwershOt S 3O

    Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
    Fujifilm Finepix F31fd

  • #2
    if i may.. (run zelf ook een forum als dit):

    dit is een snitz-forum.
    het is wel gratis, maar je moet wel zelf de installatie doen en je hebt een asp-server nodig. daar moet je dus wel voor betalen.. kijk eens bij je host of hij dit aanbiedt en wat het je kost.
    anders, een goed alternatief: ezboard

    ToM.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Inderdaad, dit forum is redelijk snel om verschillende redenen:
      - software (Snitz) is vrij snel
      - staat op een zeer performante server
      - de server beschikt over veel bandbreedte
      - het forum zit in een MS SQL database (en niet in een MS Access database (dan hadden we nu al performantieproblemen, gezien het hoog aantal postings)

      M.a.w. om uw forum even snel te maken zal je met al die factoren rekening moeten houden, het zal niet baten van Snitz Forums te installeren op een server die overbelast is of eentje waar de internetpijp te klein is .

      Reklame, lees er maar over indien je geen interesse hebt . Dit forum staat op de servers van SiteHosting, http://www.sitehosting.be. Als je een voorbeeld wil van zo'n forum dat gebruik maakt van een MS Access database, dan kan je eens naar http://www.sat-benelux.com surfen, da's een van de klanten die ook Snitz gebruikt.

      --
      Met vriendelijke groeten,
      Sven De Troch
      sven@nt-admin.com

      Edited by - sven on 22 April 2002 10:47:49
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #4
        txs for fast reply's (dat is hier ongelooflijk ) Maar enige vorm van betalen zit er echt niet in want het gaat over een clan-forum met amper 40 geregistreerde jongeren en ezboards heb ik al gehad maar gaf aanlogprobs (voor de rest vond ik dat het mooiste en beste forum van al)en nu doen we het met dit:
        http://aldi.fragland.net/phpBB2/index.php

        CanOn pOwershOt S 3O

        Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
        Fujifilm Finepix F31fd

        Comment

        Working...
        X