Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie had er eens berendrecht ......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie had er eens berendrecht ......

    Ja omdat de search niet werkt vraag ik het effe langs deze weg is er iemand die nog weet wie er ooit een een zeer knappe foto sessie heeft gemaakt van berendrecht ????
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Even denken... dat was Digiron dacht ik

    Comment


    • #3
      of Tinne???

      Sam greetzzzzzzz U
      -------------------------------------------
      Never apologize for showing feeling.
      When you do so, you apologize for the truth.
      -------------------------------------------
      Canon Stuff

      Comment


      • #4
        yep Loodgieterke dat ben ik digiron, de site kan u vinden op volgende url www.berendrechtonline.be

        bedankt teddy-bear, goed gedacht

        digiron

        Comment


        • #5
          En ik maar denken dat het om een soort dierenpark met alleen beren ging
          Het ziet er prachtig en rustig uit daar, zou vreselijk zijn als zo iets zou moeten verdwijnen, er is al zo weinig groen !

          Comment


          • #6
            Prachtig gedaan digiron ongelooflijk hoor ik was er al een beetje op verliefd op dat dorp maar met je foto's maak je er een sprookje van
            Originally posted by digiron
            yep Loodgieterke dat ben ik digiron, de site kan u vinden op volgende url www.berendrechtonline.be

            bedankt teddy-bear, goed gedacht

            digiron

            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment

            Working...
            X