Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag vogeldag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zondag vogeldag

    zondagvoormiddag ben ik van plan om nog eens naar Zonhoven te trekken om aan de vijvers wat vogels proberen vast te leggen. Lekker vroeg opstaan en proberen rond half 7 daar te zijn.

    Als er geinteresseerden zijn om mee te gaan : altijd welkom...

    Iemand die de vijvers goed kent is ook meer dan welkom

    Hopelijk staat het hier onder Algemeen op zijn plaats
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site


  • #2
    Re: Zondag vogeldag

    Waar in Zonhoven juist want er zijn zovele vijvers..Rond het Heidestrand zijn er en in de buurt ook.Maar of daar veel vogels zitten? Bokrijk aan e achter zeide waar de fietspaden zijn zijn er ook veel vijvers..
    Je kan trouwens de auto daar goed kwijt en op een 10 minuten stappen ben je er..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Zondag vogeldag

      da's een beetje het probleem ik weet dat er een hoop vijvers zitten maar niet waar het goed is om vogels te spotten. daarmee eigenlijk mijn oproep
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Zondag vogeldag

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Waar in Zonhoven juist want er zijn zovele vijvers..Rond het Heidestrand zijn er en in de buurt ook.Maar of daar veel vogels zitten? Bokrijk aan e achter zeide waar de fietspaden zijn zijn er ook veel vijvers..
        Je kan trouwens de auto daar goed kwijt en op een 10 minuten stappen ben je er..
        Hans en ik waren een tweetal weken geleden naar de platwijers geweest, je kan je auto op 3 minuten wandelen zetten en het is er ook best mooi. Het is ietwat in de buurt van het heidestrand maar veel dichter bij het centrum van Zonhoven (vlak aan de spoorweg).

        Jammer genoeg heb ik volgende week exames dus het zal me niet lukken om mee te komen

        Comment


        • #5
          Re: Zondag vogeldag

          Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
          Jammer genoeg heb ik volgende week exames dus het zal me niet lukken om mee te komen
          da's jammer want ik wilde u nog bellen voor zondag...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Zondag vogeldag

            Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
            Hans en ik waren een tweetal weken geleden naar de platwijers geweest, je kan je auto op 3 minuten wandelen zetten en het is er ook best mooi. Het is ietwat in de buurt van het heidestrand maar veel dichter bij het centrum van Zonhoven (vlak aan de spoorweg).

            Jammer genoeg heb ik volgende week exames dus het zal me niet lukken om mee te komen

            Ik heb vlak bij de platwijers gewoont dus ik weet waar je over spreekt.

            Ik woon nu pas in Termolen tegen de TEUT dus das wel een stukke verder.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Zondag vogeldag

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Ik heb vlak bij de platwijers gewoont dus ik weet waar je over spreekt.

              Ik woon nu pas in Termolen tegen de TEUT dus das wel een stukke verder.
              Je bedoelt dat je verder moet wandelen eer je aan de vijver bent?
              Op zich vind ik dat nog wel meevallen, je kan je daar toch aan die parking dichtbij het industrieterrein zetten. Vandaar is het toch maar een 10-tal minutjes wandelen?

              Ja ik weet het Hans, ik vind het ook erg jammer, had graag mee gegaan. Na woensdag ben ik terug vrij, vogel vrij

              Comment

              Working...
              X