PDA

Volledige versie bekijken : Zondag vogeldag

Hans Swolfs
26 maart 2009, 09:03
zondagvoormiddag ben ik van plan om nog eens naar Zonhoven te trekken om aan de vijvers wat vogels proberen vast te leggen. Lekker vroeg opstaan en proberen rond half 7 daar te zijn.

Als er geinteresseerden zijn om mee te gaan : altijd welkom...

Iemand die de vijvers goed kent is ook meer dan welkom :G

Hopelijk staat het hier onder Algemeen op zijn plaats :)

Jacobs Pascal
26 maart 2009, 09:51
Waar in Zonhoven juist want er zijn zovele vijvers..Rond het Heidestrand zijn er en in de buurt ook.Maar of daar veel vogels zitten? Bokrijk aan e achter zeide waar de fietspaden zijn zijn er ook veel vijvers..
Je kan trouwens de auto daar goed kwijt en op een 10 minuten stappen ben je er..

Hans Swolfs
26 maart 2009, 10:06
da's een beetje het probleem :) ik weet dat er een hoop vijvers zitten maar niet waar het goed is om vogels te spotten. daarmee eigenlijk mijn oproep :)

Joris818
26 maart 2009, 12:15
Waar in Zonhoven juist want er zijn zovele vijvers..Rond het Heidestrand zijn er en in de buurt ook.Maar of daar veel vogels zitten? Bokrijk aan e achter zeide waar de fietspaden zijn zijn er ook veel vijvers..
Je kan trouwens de auto daar goed kwijt en op een 10 minuten stappen ben je er..

Hans en ik waren een tweetal weken geleden naar de platwijers geweest, je kan je auto op 3 minuten wandelen zetten en het is er ook best mooi. Het is ietwat in de buurt van het heidestrand maar veel dichter bij het centrum van Zonhoven (vlak aan de spoorweg).

Jammer genoeg heb ik volgende week exames dus het zal me niet lukken om mee te komen :B:(

Hans Swolfs
26 maart 2009, 12:19
Jammer genoeg heb ik volgende week exames dus het zal me niet lukken om mee te komen :B:(da's jammer want ik wilde u nog bellen voor zondag...

Jacobs Pascal
26 maart 2009, 12:42
Hans en ik waren een tweetal weken geleden naar de platwijers geweest, je kan je auto op 3 minuten wandelen zetten en het is er ook best mooi. Het is ietwat in de buurt van het heidestrand maar veel dichter bij het centrum van Zonhoven (vlak aan de spoorweg).

Jammer genoeg heb ik volgende week exames dus het zal me niet lukken om mee te komen :B:(

Ik heb vlak bij de platwijers gewoont dus ik weet waar je over spreekt.

Ik woon nu pas in Termolen tegen de TEUT dus das wel een stukke verder.

Joris818
26 maart 2009, 21:48
Ik heb vlak bij de platwijers gewoont dus ik weet waar je over spreekt.

Ik woon nu pas in Termolen tegen de TEUT dus das wel een stukke verder.

Je bedoelt dat je verder moet wandelen eer je aan de vijver bent?
Op zich vind ik dat nog wel meevallen, je kan je daar toch aan die parking dichtbij het industrieterrein zetten. Vandaar is het toch maar een 10-tal minutjes wandelen?

Ja ik weet het Hans, ik vind het ook erg jammer, had graag mee gegaan. Na woensdag ben ik terug vrij, vogel vrij:D