Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwlocatie - Mol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwlocatie - Mol

    De vraag wordt hier wel eens vaker gesteld. Locaties voor een trouwreportage waar vind je ze?

    Wellicht dat sommigen hier heer beschermend over zijn, maar ik kan maar proberen. Heeft er iemand enig idee welke leuke plaatsen er zijn in de buurt van Mol. Mag zowel een binnen en/of buiten locatie zijn.

    Je hoeft je niet te beperken tot Mol of omgeving hoor, Alle locaties in Vlaanderen zijn welkom. Dan kunnen mensen in dit topic steeds terrecht als de gelegenheid zich eens voordoet.

    dank met voorbaat.
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

  • #2
    Re: Trouwlocatie - Mol

    ik heb onlangs een fotoshoot mijn eerste trouwens gehad in bilzen. is wel niet in de buurt van mol maar was gewoon prachtig. het kasteel alden biezen. heb toen ook twee fotografen tegengekomen die een bruiloftshoot aan het maken waren

    Comment


    • #3
      Re: Trouwlocatie - Mol

      Zelf vorig jaar getrouwd, en een aantal prachtige foto's gemaakt in Lommel en Mol .
      > Kristalijn ( de weg naar de Blauwe Kei, waar op de linkerkant een tentoonstellingsruimte is ) . In de tuin van dat gebouw : prachtig gewoon ! Je kijkt uit over het meer, groen gras, grashalmen die met de wind mee waaien ...
      > Langs de ring van Mol naar Lommel, heb je na Mol Wezel aan je rechterkant een Windmolenpark . De wijdsheid van de oppervlakte + de mastodonten van de windmolens komen heel goed tot z'n recht .

      Veel succes !

      Comment


      • #4
        Re: Trouwlocatie - Mol

        Oorspronkelijk geplaatst door kdfc09 Bekijk bericht
        Zelf vorig jaar getrouwd, en een aantal prachtige foto's gemaakt in Lommel en Mol .
        > Kristalijn ( de weg naar de Blauwe Kei, waar op de linkerkant een tentoonstellingsruimte is ) . In de tuin van dat gebouw : prachtig gewoon ! Je kijkt uit over het meer, groen gras, grashalmen die met de wind mee waaien ...
        > Langs de ring van Mol naar Lommel, heb je na Mol Wezel aan je rechterkant een Windmolenpark . De wijdsheid van de oppervlakte + de mastodonten van de windmolens komen heel goed tot z'n recht .

        Veel succes !
        Kristalijn is inderdaad dik in orde. Daar ben ik vorig jaar nog geweest. Maar helaas is het gras nu nog niet groen en zijn er ook nog geen grashalmen. Het blijft desondanks nog steeds een leuke locatie (alleen de eenden poep moet je erbij nemen)

        Het windmolenpark is inderdaad een goed idee, daar had ik nog niet bij stil gestaan.

        dank je
        Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Trouwlocatie - Mol

          Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
          ik heb onlangs een fotoshoot mijn eerste trouwens gehad in bilzen. is wel niet in de buurt van mol maar was gewoon prachtig. het kasteel alden biezen. heb toen ook twee fotografen tegengekomen die een bruiloftshoot aan het maken waren
          Bilzen is idd een beetje ver, maar ik zal het in het achterhoofd houden voor het geval ik daar in de buurt eens moet zijn en/of ben

          Dank je
          Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

          Comment

          Working...
          X