Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot op strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot op strand

    Hallo

    Heb morgen een shoot gepland met 3 modellen
    Deze gaat op strand doorgaan en dan een verlaten plek met grafitti's.

    De eerste shoot zal simpel zijn de 2 gasten gaan casual kledij dragen en het meisje een lange zijden witte kleed.

    Bij de grafitti's gaan ze heel felle kleuren dragen eerder fluo shirts ect en ze zullen veel moeten springen (bewegende foto's) nooit gedaan

    zijn er bepaalde dingens waar ik moet voor opletten, ik denk dat ik wat goede tips zeker en vast zou kunnen gebruiken dus de pro's onder jullie weten wat te doen

    Dankjewel
    Nella
    Nella Balda Photography

  • #2
    Re: Shoot op strand

    Ik denk dat je morgen vooral zal moeten letten op het weer
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

    Comment


    • #3
      Re: Shoot op strand

      haha idd ze hebben regen gegeven en het zal redelijk koud zijn...maar eens ik iets in mijn hoofd heb dan kan er niets mij tegenhouden zelfs weer niet ik zal wel zien hoe erg het wel zal zijn anders kan ik altijd improviseren
      Nella Balda Photography

      Comment


      • #4
        Re: Shoot op strand

        beweging... en verschillende personen... auto focus op continuous zetten en een kleine apperture... manuele mode zodat je controle hebt over je shutter speed en apperture (F8 of F11)... hopelijk heb je licht genoeg, anders ga je onscherpe figuren hebben...

        wil je de sprongen bevriezen? dan moet je shutter speed snel genoeg staan... 1/250 of hoger naar gelang je lens... en dit alles compenseren door de ISO op te drijven...

        of flitsen, maar dat is een strobist verhaal...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Shoot op strand

          Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
          (bewegende foto's)
          Die ken ik nog niet...

          Comment


          • #6
            Re: Shoot op strand

            haha sorry heb het verkeerd getypt, ik bedoelde dus foto's maken van bewegende mensen ect...

            @d_oracle ik ben je enorm dankbaar voor deze tips, ik zal ze zeker proberen morgen dankjewel
            Nella Balda Photography

            Comment


            • #7
              Re: Shoot op strand

              Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
              haha idd ze hebben regen gegeven en het zal redelijk koud zijn...maar eens ik iets in mijn hoofd heb dan kan er niets mij tegenhouden zelfs weer niet ik zal wel zien hoe erg het wel zal zijn anders kan ik altijd improviseren
              Succes!

              Morgen 5Bft & 100% kans op regen aan zee ... max. 10°c.

              Vergeet het strand, rekening gehouden met hoog/laag water? Hoogwater omstreeks 13u, dus bijna géén strand, golfbrekers en een mooie "koude" noorderwind
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Shoot op strand

                Ik ben erg koppig lol ben dan toch rond 13u naar ostende vertrokken bijna een uur gereden daar aangekomen was het erg aan het regenen en ijzige wind.

                Modellen rap omgekleed make up gedaan rap rap iets geten en toen scheen de zon heb nog heel leuke foto's kunnen doen en ben toch blij dat ik geweest ben

                Dankjewel voor de tips
                Nella
                Nella Balda Photography

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot op strand

                  mogen we dan ook enkele resultaten zien?
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot op strand

                    hehe jazeker heb al wat foto's gepost de rest komt wel moet nog wat editen
                    Nella Balda Photography

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot op strand

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
                      Ik ben erg koppig lol ben dan toch rond 13u naar ostende vertrokken bijna een uur gereden daar aangekomen was het erg aan het regenen en ijzige wind.

                      Modellen rap omgekleed make up gedaan rap rap iets geten en toen scheen de zon heb nog heel leuke foto's kunnen doen en ben toch blij dat ik geweest ben

                      Dankjewel voor de tips
                      Nella
                      Mooi Nella!! You have the good spirit!!
                      "Just do it !"

                      http://jr52.be/index.html

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot op strand

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
                        hehe jazeker heb al wat foto's gepost de rest komt wel moet nog wat editen
                        lol, ik was er ook! in oostende en de haan... en heb op een gegeven moment moeten LOPEN naar de auto... :-) kledder nat!
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot op strand

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
                          Ik ben erg koppig lol ben dan toch rond 13u naar ostende vertrokken bijna een uur gereden daar aangekomen was het erg aan het regenen en ijzige wind.

                          Modellen rap omgekleed make up gedaan rap rap iets geten en toen scheen de zon heb nog heel leuke foto's kunnen doen en ben toch blij dat ik geweest ben

                          Dankjewel voor de tips
                          Nella

                          Ik heb aan je gedacht ...

                          De weersgoden waren al bij al toch positief ... tegen de late namiddag was het zelfs "warm" vond ik
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot op strand

                            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                            en de haan...
                            EWEL ... waarom heb je niets laten weten ... ik zou je graag geassisteerd hebben
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shoot op strand

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              EWEL ... waarom heb je niets laten weten ... ik zou je graag geassisteerd hebben
                              Oh ja! zou leuk geweest zijn!!
                              maar 't was eerder prospecteren van locaties... geen model mee... aan de kant van het militair hospitaal...

                              en de windzakken van de haan... straks misschien nog fotootje uploaden... ;-)
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                              Comment

                              Working...
                              X