Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

workshops squeezethelime goed???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • workshops squeezethelime goed???

    Hallo BD'ers,
    Zijn er hier mensen die al workshops bij 'squeezethelime' (www.squeezethelime.com) hebben gevolgd? Hun website ziet er alvast veelbelovend uit maar ik begin mij vragen te stellen bij de klantvriendelijkheid ...
    Op 9 februari stuurde ik een email via hun website om mij in te schrijven voor de workshop van fotofolio 'kids & teen fashion'. Op 11 februari kreeg ik daar een antwoord op met details ivm de betaling. Ik heb deze betaling uitgevoerd volgens de beschreven instructies. In de instructies staat vermeld dat bij ontvangst van de betaling er onmiddellijk een bevestiging van inschrijving wordt opgestuurd. Omdat ik die niet kreeg, stuurde op op 3 maart een email. Nooit antwoord op gekregen ...
    Op 18 maart krijg ik een een email met het bericht dat ik voor 23 maart moet reageren, zoniet gaat mijn plaats naar andere geïnteresseerden.
    Ik reageer onmiddellijk met bewijs van mijn betaling in februari. Inmiddels is het 23 maart geweest, heb ik al 3 emails verstuurd en nog altijd geen antwoord ontvangen ...
    Ik heb deze emails verstuurd naar het contact emailadres op de website en tevens naar de persoonlijke adressen van Bert en Pieter (die op hun website staan).
    Ik weet dat die kerels het druk hebben maar voor 180 euro verwacht ik toch een beetje klantenservice ...
    Kan iemand mijn vertrouwen terug brengen?
    Grtz
    skopper

  • #2
    Re: workshops squeezethelime goed???

    De Kits & Teen Fashion word door Tom van fotofolio gegeven.

    Staan er geen telefoonnummers op de lime website of de persoonlijke sites van Bert en Pieter?
    Ik denk dat je in dit geval meer gaat bereiken (en zekerheid krijgen) met een telefoon dan met een berichtje op BD...
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

    Comment


    • #3
      Re: workshops squeezethelime goed???

      Ik heb niets te zien met de inschrijvingen, ik heb er ook totaal géén zicht op wie zich al reeds ingeschreven heeft. (dit voor alle duidelijkheid ).

      Ik zal er inderdaad de workshop geven, maar beschouw mij louter als een spreker die SqueezeTheLime voor die dag inhuurt.

      Het is inderdaad vervelend als je in contact tracht te treden met de organisatie (Bert of Pieter) en géén antwoord krijgt, ik bel vandaag Bert of Pieter op om dit "euvel" voor te leggen zodat je snel een bevestiging krijgt. Wellicht is er ergens een misverstand want de reacties op de andere workshops waren erg lovend.
      Last edited by Fotofolio; 24 maart 2009, 09:31.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: workshops squeezethelime goed???

        UPDATE:

        Net contact gehad met Bert en wegens een overrompeling zijn bepaalde inschrijvingen/informatie aanvragen geteisterd door wat kinderziektes. Bert heeft me bevestigd dat nog eventueel openstaande mails en bevestigingen tegen het eind van deze week beantwoord zullen worden .
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: workshops squeezethelime goed???

          Good news dus. Bedankt Tom voor uw 'interventie'! Ik hoop in april van uw workshop te kunnen genieten ... c u

          Comment


          • #6
            Re: workshops squeezethelime goed???

            Oorspronkelijk geplaatst door skopper Bekijk bericht
            Good news dus. Bedankt Tom voor uw 'interventie'! Ik hoop in april van uw workshop te kunnen genieten ... c u
            Me 2
            www.fotofolio.be

            Comment

            Working...
            X