Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sylvan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sylvan

    Sylvan, mijn numero uno, speelde gisteren in een uitverkochte zaal op Rock Ittervoort.
    Ik heb er nog steeds kippenvel van.
    Live is deze band een echte belevenis.....http://www.youtube.com/watch?v=ZoZ0Fscpfu4......rondom mij veel traantjes in de ogen.....

    Al plakkend tegen het podium maakte ik o.a deze foto's.





    facebook

  • #2
    Re: Sylvan

    Nummer 1 is prachtig!
    zelf een camera in het beeld
    JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Sylvan

      De eerste is inderdaad de best in mijn ogen. De anderen zeggen me iets minder, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de groep (nog) niet ken.
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Sylvan

        Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
        De eerste is inderdaad de best in mijn ogen. De anderen zeggen me iets minder, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de groep (nog) niet ken.
        de groep kennen is mss niet echt nodig........maar enige affectie met de sfeer op een progconcert (zie video) mss wel.......mijn bedoeling was eigenlijk zulk een progsfeertje weer te geven....of het geslaagd is, laat ik in het midden ....
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Sylvan

          Alleen al om al die bands te leren kennen is het geweldig om jouw werk te volgen Jaak! Verfrissend tussen al het commercieel geweld. Progrock is niet altijd mijn favoriete muziek, al moet ik bekennen dat Mostly Autumn hier wel regelmatig eens door de boxen schalt!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Sylvan

            Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
            ..... al moet ik bekennen dat Mostly Autumn hier wel regelmatig eens door de boxen schalt!
            Ah dat doet me plezier.....nu voel ik me hier al stukje minder eenzaam.....voor liefhebbers van Floydiaanse toestanden (die we trouwens ook met hopen terug vinden bij Sylvan) is deze band trouwens een geweldige aanvulling.........begin april steken ze weer het Kanaal over......en ik zal ook weer van de partij zijn....
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Sylvan

              totaal niet thuis in het genre maar net even op tjubtjub wat filmpjes bekeken van die Mostly Autumn en sylvan en de deur van een nieuwe wereld staat op een kleine opening, klaar om volledig open te zwaaien. Rustige stemmen, mooi gitaarspel en ietwat klassiek in combinatie met rock.
              I like!

              Ik moet dringend eens met U uw platencollectie bespreken, Jaak!

              over de foto's: nr 1
              WWW.JOPIX.BE
              Just one click away...

              Comment


              • #8
                Re: Sylvan

                Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                totaal niet thuis in het genre maar net even op tjubtjub wat filmpjes bekeken van die Mostly Autumn en sylvan en de deur van een nieuwe wereld staat op een kleine opening, klaar om volledig open te zwaaien. Rustige stemmen, mooi gitaarspel en ietwat klassiek in combinatie met rock.
                I like!
                Ik moet dringend eens met U uw platencollectie bespreken, Jaak!
                De place to be is here.
                De progmuziek is erg populair in Nederland en Skandinavië. Hier in Vlaanderen vangen we daar maar enkele echo's van op... waardoor ik vaak erg verre afstanden moet afleggen om die bands te zien te krijgen. Maar bezin vooraleer ge daar mee begint ......er zijn ontzettend veel subgenres die één voor één de moeite zijn om te doorgronden.....er komt gewoon geen einde aan.
                Toch een luistertip: het album Night van het Noorse Gazpacho.....ze spelen volgende donderdag in Den Bosch.......of ik mijn foto's daarvan hier laat zien betwijfel ik
                Last edited by jaak56; 22 maart 2009, 22:26.
                facebook

                Comment

                Working...
                X