Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meer ervaren fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • meer ervaren fotograaf

    ik ben op zoek naar een meer ervaren fotograaf,ik bedoel dan daar meer meer dan ik. En die mij eens een keertje wil meenemen of laten zien bij een fotoshoot hoe dat die tewerk gaat en dat ik zo wat tips kan gebruiken.
    zijn er mensen die geinterreseerd zouden zijn dan mag je me dit altijd laten weten. ikzelf ben van de limburg maar verplaatsen is geen probleem


    alvast bedankt voor de reacties
    diron

  • #2
    Re: meer ervaren fotograaf

    Meelopen met een ervaren fotograaf, de natte droom van alle fotografen. Ik heb ook al een paar keer een balletje opgegooid.

    Misschien kan je duidelijker aangeven in welk soort fotografie je ervaring wilt opdoen.

    Ik heb een hoofdonderwerp, modellen in de studio en op locatie, en je mag wel eens mee komen experimenteren.

    Let wel, mijn modellen zijn doorgaans naakt en ze hebben vier poten en een staart…
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

    Comment


    • #3
      Re: meer ervaren fotograaf

      Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
      ik ben op zoek naar een meer ervaren fotograaf,ik bedoel dan daar meer meer dan ik.
      hoe ervaren vind je je zelf op een schaal van 1 tot 10?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: meer ervaren fotograaf

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        hoe ervaren vind je je zelf op een schaal van 1 tot 10?
        grt,bouk.
        als je in een discipline nog niet veel kent, denk je vaak dat je al veel kent, als je al veel kent, besef je vaak dat je nog niets kent. maw .. als iedereen zichzelf moet quoteren van 1 tot 10, gebruikt iedereen een andere schaal. Hoe ervaren hij zichzelf vind is niet relevant, hij zoekt iemand die meer ervaren is dan hijzelf

        soit, als je andere fotografen wilt ontmoeten en daartussen contact leggen met meer ervaren fotografen, en samen een shoot wilt doen, dan raad ik je aan om lid te worden van een lokale fotokring. Persoonlijk contact is er makkelijker dan op een forum, en je ziet direct of het buiten het fotografische ook persoonlijk klikt tussen jullie .. want dat is toch wel nodig als je ene "mentor" zoekt, denk ik.



        @ kpas> toch leuk om ook eens een mooi EN slim blondje in de studio te hebben (alleen noemen ze die dan golden retriever)
        Last edited by momentopname; 20 maart 2009, 09:49.

        Comment


        • #5
          Re: meer ervaren fotograaf

          Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
          Meelopen met een ervaren fotograaf, de natte droom van alle fotografen. Ik heb ook al een paar keer een balletje opgegooid.
          Je kan altijd een SD organiseren

          Comment


          • #6
            Re: meer ervaren fotograaf

            Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
            Hoe ervaren hij zichzelf vind is niet relevant, hij zoekt iemand die meer ervaren is dan hijzelf]
            ja maar dan ist toch belangrijk te weten, hoe ervaren TS is?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: meer ervaren fotograaf

              beste oplossing: stap eens een fotoclub binnen ...
              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #8
                Re: meer ervaren fotograaf

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ja maar dan ist toch belangrijk te weten, hoe ervaren TS is?
                grt,bouk.
                en ga jij dat weten met een getal van 1 tot 10?

                Comment


                • #9
                  Re: meer ervaren fotograaf

                  Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                  en ga jij dat weten met een getal van 1 tot 10?
                  ja zeker wel, tis nl een algemeen gegeven.
                  zelf de doktoren gebruiken het, om er achter te komen hoeveel pijn een patiënt heeft.
                  en in het ziekenhuis vragen ze vaak hoe voelt u zich vandaag op de schaal van 1 tot 10.
                  BD gebruikt zelfs het gegeven bij Challenge enz enz enz.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: meer ervaren fotograaf

                    nou om meteen met de deur in huis te vallen ik ben net begonnen om een cursus te volgen die ik bijna rond heb van digitale photografie deel 1 basic bij syntera in genk.nu ga ik binnnen een 2 weken deel 2 volgen. en als ik dan toch een getal moet plakken van wat ik ken zet ik bij mij naar bescheiden meening een 4. nu hoo rik je al komen,wat kom je hier dan al zoeken? nou mijn bedoeling en streven is om modellenshootes te doen in een studio of locatie dat is mijn streefdoel en liefst mannelijke modellen.
                    nog vragen vuur ze maar
                    groetjes ronny

                    Comment


                    • #11
                      Re: meer ervaren fotograaf

                      Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
                      nou om meteen met de deur in huis te vallen ik ben net begonnen om een cursus te volgen die ik bijna rond heb van digitale photografie deel 1 basic bij syntera in genk.nu ga ik binnnen een 2 weken deel 2 volgen. en als ik dan toch een getal moet plakken van wat ik ken zet ik bij mij naar bescheiden meening een 4. nu hoo rik je al komen,wat kom je hier dan al zoeken? nou mijn bedoeling en streven is om modellenshootes te doen in een studio of locatie dat is mijn streefdoel en liefst mannelijke modellen.
                      nog vragen vuur ze maar
                      groetjes ronny


                      Maak je daar lid en stel die vraag daar eens op het forum.
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: meer ervaren fotograaf

                        Diron, jouw woonplaats en de mijne worden welleswaar gescheiden door een rivier die tevens een landgrens vormt, maar toch is Einighausen (gemeente Sittard-Geleen) niet echt ver weg voor jou.

                        In deze plaats heb ik een studio waar ik met enige regelmaat modellen shoots doe. Soms kan ik daar best wat assistentie bij gebruiken, soms is het best mogelijk om bij zo'n shoot een beetje mee te fotograferen en soms geef ik ook wel eens workshops voor een klein aantal fotografen (nu geen in de planning).

                        Maar kortom het lijkt me mogelijk dat je interesse zou kunnen hebben om eens op de een of de andere manier te komen kijken.


                        Lijkt het je wat stuur dan eens een berichtje.



                        p.s. wel altijd vrouwelijke modellen!

                        Comment


                        • #13
                          Re: meer ervaren fotograaf

                          bedankt robert en dat zal ik zeker doen heb je al een mailtje gestuurd

                          Comment

                          Working...
                          X