Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties in Aalst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties in Aalst

    Hey allemaal,

    Ik trouw op zaterdag 13 september aanstaande... Onze fotograaf wil ons voor onze foto's meenemen naar Brussel, omdat hij daar vaak gaat... Wij hebben daar echter geen enkele band mee en zijn nu op zoek naar een aantal originele locaties in Aalst... Misschien kunnen jullie ons helpen?

    Alvast bedankt!

    Tim

    ps: sorry als dit op het verkeerde forum staat...
    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

    http://www.timdebacker.be

  • #2
    als het voor foto's is, het waterkasteel in moorsel, maar 'k vrees dat het te laat gaat zijn om dat nog binnen die tijdspanne aan te vragen.

    Het park ? vallen ook wat deftige foto's te trekken of is het iets veel origineler dat ge zoekt ?
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Ja JDM, 't zou echt iets origineels moeten zijn...
      Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

      http://www.timdebacker.be

      Comment


      • #4
        Hallo Tim,

        Als het wat industriëler mag zijn, denk eens aan Amylum (van langs de Dender). Of - ik weet niet of je daar mag komen - het rangeerstation aan de viaduct.
        Tr@vel Pictures

        Comment


        • #5
          De ruïnes van de abdij van Villers-le-Ville??

          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment


          • #6
            Beste Tim,

            Alvast van harte gefeliciteerd!
            Ikzelf woon in Aalst,
            Al gedacht aan dat leegstaande fabriek langs het
            stadspark (richting erembodegem).

            Ben er al een paar keer op "verkenning" geweest,
            wil er ooit eens met iemand foto's gaan nemen.

            Een prachtige locatie, zowel qua licht en vormgeving,
            het enige nadeel is dat het dus verboden terrein is, (je kunt er wel makkelijk binnen )


            Als je nog een tweede freelance fotograaf nodig hebt, laat
            het maar weten hé

            Alvast veel succes!!

            Groetjes

            Lars
            Mvg,

            De Smet Lars
            http://www.queertastic.be
            Canon G3

            Comment


            • #7
              Jullie hebben het over de vroegere fabriek van Schotte. Niet alleen verboden terrein ... ook nog gevaarlijk. Het krioelt er van de spuiten (van junkies), en er zit ook nog heel wat asbest en andere !gevaarlijke! rotzooi in de bodem.

              'k zou toch maar voorzichtig zijn met mijn bruid ...

              Enkele tips:

              Aan het station van Aalst gedacht ? Of aan het standbeeld van de 'Zwarte Man' alias Dirk Martens ? Den hof van het Kasteel van de familie Camu op de Brusselbaan te Aalst (aan den TIR), maar dat moet aangevraagd worden denk ik.
              De hopvelden aan de Brusselbaan op de scheiding tussen Erembodegem en Affligem zijn ook de moeite waard. Maar je kan dan beter via het Roeveld en de veldbaan naar links er op rijden... (ik woon nml in die buurt). De molen in Affligem (Hekelgem). De Kluizekapel in Affligem (ook op de scheiding met Erembodegem) ...

              Als ge nog enige lokaties wenst laat maar eens iets weten in mijnen mailbox.

              Groeten

              Geert N.
              Nikon D80

              Comment


              • #8
                Yups, Zo heel veilig is het er inderdaad niet.

                Maar ben er nu al een paar keer gaan experimenteren
                qua fotografie.. ken het al bijna uit men duimpje :-d
                En er zijn een paar plekken waar het zichtbaar onveilig is qua
                bouwvallig. Maar de rest valt goed mee. Er ligt inderdaad asbest in een bepaald afgesloten gedeelte (is aangeduid), en asbest is zo schadelijk niet. Schadelijk maar als je er éénmalig mee in aanraking komt is het niet erger als roken
                Constante blootstelling eraan natuurlijk wel.

                Junkies.., heb nog nooit spuiten tegengekomen, wel massa's lege bierflesjes

                Maar daarintegen is het een prachtige locatie vindt ik, en zeker met een unieke belichting door de glazen daken (paar schuine daken met glazen ramen in.. geeft echt unieke sfeer.

                Maar is mijn mening hé,

                Alvast vele groetjes

                Lars
                Mvg,

                De Smet Lars
                http://www.queertastic.be
                Canon G3

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Geert
                  De hopvelden aan de Brusselbaan op de scheiding tussen Erembodegem en Affligem zijn ook de moeite waard. Maar je kan dan beter via het Roeveld en de veldbaan naar links er op rijden...
                  inderdaad.
                  Wacht een zonnige ochtend af en ga tegen zeven uur 's ochtends naar bovengenoemde locatie ... en dan heb je gouden prenten zoals deze :

                  embee ::: nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt mensen voor de leuke tips...

                    Aan Schotte had ik ook al gedacht, maar het toegangsverbod schrikt me wat af... Zelf zou ik er wel wat foto's durven maken, maar ik denk dat onze fotograaf dat niet echt zal zien zitten... Die mens werkt liever op zijn gemak, wat begrijpelijk is...

                    Aan de hoppevelden had ik nog niet gedacht... Tja Embee, da's inderdaad een prachtige locatie... Misschien moeten we daar wel eens gaan kijken... En zeggen dat de schoonvader van een nicht van mijn vriendin één van de weinige hoptelers in de buurt is... Hij heeft velden in Meldert... Jammer genoeg gaan we geen zonnige ochtend kunnen afwachten... 't zal op dertien september moeten gebeuren... Als er dan nog hop staat tenminste...

                    Maar toch al bedankt voor de tips!

                    Tim
                    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

                    http://www.timdebacker.be

                    Comment


                    • #11
                      jah .. het stoppelveld is ondertussen al weer beplant ...
                      maar in de regio ( en Meldert toch ook ? Waarom niet 't Kravaalbos ?) vind je nog héél mooie hoekjes ...
                      embee ::: nikon stuff

                      Comment

                      Working...
                      X