Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Layout Fotogallerij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Layout Fotogallerij

    Hallo allemaal

    Ik heb vandaag Photoshop Elements gekocht,en daarmee heb ik een nieuwe fotogallerij gemaakt.
    Ik ben daar zeer tevreden over,nu nog een keer nieuwe foto's maken en dan is het helemaal top

    Als je mijn nieuwe layout wilt zien klik dan op de link hierboven,en druk dan op F11,want dan komt het beter over.
    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

    Groetjes
    John

  • #2
    Kanp John! Wat je met dat proggietje al niet kan he
    BTW ... die bananen hen ik nog al eens gezien nog niet zo lang geleden.
    http://www.ruve.be

    Comment


    • #3
      Hoi Ruve

      Bedankt voor jou reaktie

      Groetjes
      John

      Comment


      • #4
        Hallo John,

        Je maakt hele mooie foto's, maar die layout komt bij mij maar gekunsteld over en vind ik niet mooi. Vooral dat dakje boven de foto's. Ook zou ik de foto's groter afbeelden. Ze zijn het bekijken waard. Bedenk het is maar een mening.

        Comment


        • #5
          Hallo Jan

          Bedankt voor jou mening.
          Helaas kan ik niks aan mijn gallerij veranderen,omdat het automatisch wordt gemaakt door het programma Photoshop Elements.
          Bij mij komt de gallerij wel mooi over,maar dat komt omdat mijn schermresolutie 1024-768 pixels is,en druk ik dan op F11,dan is het helemaal goed.
          Ik weet als je een andere schermresolutie hebt ,dat de gallerij niet mooi over komt.
          Ik weet niet hoe ik dat kan veranderen,want ik ben niet zo thuis in het maken van gallerij's of website's.
          Daarom heb ik aan het begin van mijn gallerij gezet dat de site het best is te bekijken met een resolutie van 1024-768 pixels
          Liever had ik gehad dat de gallerij bij alle resolutie's mooi overkomt.
          Ook als ik de foto's groter laat verschijnen,komt de site niet goed over,met de horizontale foto's valt dat wel mee,maar het zijn de verticale foto's die die voor problemen zorgen.
          Nogmaals bedankt Jan

          Groetjes
          John

          Comment


          • #6
            Hoi

            Ik heb hierboven geschreven dat mijn site bij andere schermresolutie niet goed overkomt.
            Kan ik dat probleem verhelpen met een javascriptje en zo ja heeft iemand zo een script voor mij?

            Bijvoorbaat hartelijk dank
            Groetjes
            John

            Comment


            • #7
              Inderdaad de foto s zouden ietsje groter kunnen maar verder prima en vooral lekker snel ook !!

              Comment


              • #8
                Helaas John ik kan je niet helpen. Je hebt gelijk als ik mijn monitor op resolutie 1024x768 zet valt het met de grootte wel mee.

                Comment


                • #9
                  Hallo Jan

                  Dank je wel voor jou reaktie,en ik ben blij dat het met de 1024-768 resolutie wel lukte.
                  Ik ben er niet uit hoe ik mijn gallerij kan veranderen,maar misschien komt dat nogwel?
                  In ieder geval bedankt en een fijne dag
                  Marjo ook jij bedankt voor je reaktie,helaas zijn de foto's wel klein,maar ik wil liever dat alles mooier in beeld komt,dan dat je foto's krijg waarbij je iedere keer moet scrollen.

                  Groetjes
                  John

                  Comment

                  Working...
                  X