Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightwish - Vorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nightwish - Vorst

    Net als Gothtim naar Nighwish geweest deze zaterdag.

    Enkele resultaten





    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Nightwish - Vorst

    Technisch is er op deze niks aan te merken schoon plaatjes al had ik liever ook de linkerhand van mevrouw gezien op de foto.
    Eric Van Aerschot BD0730BE

    Comment


    • #3
      Re: Nightwish - Vorst

      Dat is dan ook mijn enige opmerking, die hand.
      Rest is

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Nightwish - Vorst

        Ik kies resoluut voor nr.2. Die ontbrekende hand op nr.1 is idd. een beetje jammer.
        Drie is ook een heel goeie......maar nu jammer van dat blauw licht. Maar dat hebben we niet in de hand. Ook leuk dat ik nu een gezicht op je kan plakken.
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Nightwish - Vorst

          Hmm... I begrijp jullie opmerking. Ik ging voor de blik, maar 't is inderdaad iets om op te letten.

          Tof jou en Tim ook eens te zien Jaak!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Nightwish - Vorst

            Niettegenstaande het blauwe licht, de derde
            Andere twee imo iets te krap
            Canikon 40D - D200, D300

            Comment


            • #7
              Re: Nightwish - Vorst

              Wow man.. die eerste.. die lijk als een 60jaarig oma die probeert 'In' te zijn.
              Kijk naar die benen, Het is niet om te zetten in waarden, integendeel!

              Enfin, mijn mening hé.

              De tweede die ogen !!
              Ollie
              www.olliec.be

              Comment


              • #8
                Re: Nightwish - Vorst

                Yep, insgelijks. Leuk jullie allemaal eens ontmoet te hebben
                Ja, inderdaad, bij die eerste is het jammer van de hand, maar de blik is moordend Inderdaad, ik dacht al dat die kousen niet echt voor haar gemaakt waren
                Tweede foto is zaaaalig.
                Derde is blauw, maar we weten nu eenmaal dat je met blauwe belichting geen rode foto's maakt
                De belichting was massa's beter dan in de Lotto Arena en de rook was veel gecontroleerder.
                Toppie !
                canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

                Comment


                • #9
                  Re: Nightwish - Vorst

                  Merci allemaal!

                  Die laarzen van Anette waren inderdaad niet echt flatterend...
                  Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nightwish - Vorst

                    2 en drie zéér goed!
                    Van de eerste niet echt een fan...
                    Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                    Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                    Comment

                    Working...
                    X