Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwuil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sneeuwuil

    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

  • #2
    Re: Sneeuwuil

    Jammer dat je geen enkele informatie bij het beeld geeft; in gevangenschap gefotografeerd neem ik aan? Ook technische specificaties zijn altijd leuk en nuttig om te zien. Verder een net portret. Geen spectaculaire compositie of bijzonder licht, maar mooi eenvoudig - dat wel. Jammer van die schroef/spijker en iets meer ruimte aan de onderzijde had ik mooier gevonden In de rechterbovenhoek zit een licht vlekje dat ik zou weghalen of uit het beeld croppen. In de achtergrond zie ik verder nog een lichte horizontale streep en bovenaan de rand nog een licht plekje. Als je achtergrond zo egaal is, vind ik dat soort dingen altijd erg storend, maar dat kan aan mij liggen. Hopelijk heb je hier wat aan.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuwuil

      komt wat doods over, tis net een foto van een foto.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuwuil

        Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
        Jammer dat je geen enkele informatie bij het beeld geeft; in gevangenschap gefotografeerd neem ik aan? Ook technische specificaties zijn altijd leuk en nuttig om te zien. Verder een net portret. Geen spectaculaire compositie of bijzonder licht, maar mooi eenvoudig - dat wel. Jammer van die schroef/spijker en iets meer ruimte aan de onderzijde had ik mooier gevonden In de rechterbovenhoek zit een licht vlekje dat ik zou weghalen of uit het beeld croppen. In de achtergrond zie ik verder nog een lichte horizontale streep en bovenaan de rand nog een licht plekje. Als je achtergrond zo egaal is, vind ik dat soort dingen altijd erg storend, maar dat kan aan mij liggen. Hopelijk heb je hier wat aan.
        Marcel bedankt voor de opbouwende kritiek.Dit kan ik ten zeerste appreciëren.
        De foto heb ik genomen afgelopen week in de Olmense Zoo, en heb hem nagenoeg niet bewerkt. De achtergrond is zoals die was De punten die je aangeeft die voor verbetering vatbaar zijn zal ik verbeteren.
        De specificaties van de foto zijn:
        Shutterspeed : 1/100 sec.
        F : 4.5
        ISO : 200
        Metering mode : multi segment
        Focal lenght : 200 mm.

        Gr. chrit.
        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

        Comment

        Working...
        X