Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

upd: back and improved (the titanium version :-))

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • upd: back and improved (the titanium version :-))

    voor degene die er iets aan moge hebben, er staan een aantal beelden op mijn website die je gerust kan daownloaden onder free stuff.

  • #2
    Om de een of andere reden lukt het niet.
    Bad Gateway
    The following error occurred:
    The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is.not found by retrying the URL. (DNS_HOST_NOT_FOUND)
    Dit is het bericht.

    Groeten Rusty
    Ik haat vriendjespolitiek

    Comment


    • #3
      hetzelfde hier:

      De pagina kan niet worden weergegeven.

      ik ben er de zaterdag nochtans eens gaan kijken, toen lukte het wel.

      Comment


      • #4
        Hier werkt het wel

        Groetjes,
        Lexieke
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • #5
          Heb effe de firewall uitgeschakeld en nu lukt het wel.
          Schoon fotos doe zo voort.

          Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

          Comment


          • #6
            Ik heb de F-16 als achtergrond genomen , tnx
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Als dat geen perfecte foto's zijn,weet ik het ook nie meer !!!!
              Echt prachtig,proficiat Phille !!!!
              Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
              Nikon Coolpix 775 en cp 5700

              Comment


              • #8
                Ook hier prijkt nu de eerste F16 op mijn bureaublad.
                Prachtige foto's, mercikes Phille
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                Comment


                • #9
                  you're welcome !
                  bedoeling is naast de betalende foto's er telkens ook eentje weg te geven op 1024x768 (met logo) voor persoonlijk gebruik ...

                  Comment


                  • #10
                    Hallo,

                    Leuke site ... super foto's ... wat ik niet terugvind is de legale info zoals inschrijving in handelsregister enz. ...

                    Groetjes.

                    Comment


                    • #11
                      nice try froto, hoeft ook niet gepubliceerd ... vind je bv ook niet op microsoft.com waarom een gekregen paard steeds in de bek kijken, hoor je andere klagen ? Tegenwoordig barst het hier steeds van commentaar, iedereen legt elkaar onder spervuur, ben stillaan plannens om BD op die manier de rug toe te keren ... en ik durf te stellen dat ik hier reeds 3500 posts lang altijd erg dynamisch ingesteld ben geweest (geen enkele moeite gespaard) om technische en met beeldmateriaal enig licht te werpen in de duisternis ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Phille
                        nice try froto, hoeft ook niet gepubliceerd ... vind je bv ook niet op microsoft.com waarom een gekregen paard steeds in de bek kijken, hoor je andere klagen ? Tegenwoordig barst het hier steeds van commentaar, iedereen legt elkaar onder spervuur, ben stillaan plannens om BD op die manier de rug toe te keren ... en ik durf te stellen dat ik hier reeds 3500 posts lang altijd erg dynamisch ingesteld ben geweest (geen enkele moeite gespaard) om technische en met beeldmateriaal enig licht te werpen in de duisternis ...
                        Zo is dat Phille... ik denk dat menigeen hier al iets van u heeft kunnen opsteken!

                        groeten,
                        Luc

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,

                          Het gaat hier niet om het feit dat je volgens mij een bekwame fotograaf bent of een behulpzame en dynamische poster ... maar om het feit dat op elke site waar een dienst of verkoop wordt aangeboden een minimum van informatie moet staan die ik niet kan terug vinden op de site ... ik vroeg gewoon voor wat meer inlichtingen en er wordt hier op de defensieve toer gegaan met dreigementen van vertrek enz ... bizarre reactie vind ik

                          Groetjes.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Phille
                            nice try froto, hoeft ook niet gepubliceerd ... vind je bv ook niet op microsoft.com waarom een gekregen paard steeds in de bek kijken, hoor je andere klagen ? Tegenwoordig barst het hier steeds van commentaar, iedereen legt elkaar onder spervuur, ben stillaan plannens om BD op die manier de rug toe te keren ... en ik durf te stellen dat ik hier reeds 3500 posts lang altijd erg dynamisch ingesteld ben geweest (geen enkele moeite gespaard) om technische en met beeldmateriaal enig licht te werpen in de duisternis ...

                            HR moet inderdaad niet gepubliceerd worden. Ik heb zelf een DVD site met een kleine inkomst van banners. Ik hoef als zelfstandige in bijberoep ook mijn gegevens niet op de site te zetten, wel op een factuur. En ja hoor Phille, jouw input heeft me ook al dikwijls in de goede richting geduwd. Waarvoor dank. Houden zo...


                            Comment


                            • #15
                              Hallo,

                              Inderdaad, HR moet niet gepubliceerd worden ... mijn excuses ... maar adres en naam van verkoper (commerciële zetel eventueel) echter wel ... evenals de verkoopsvoorwaarden ...

                              Groetjes.

                              Comment

                              Working...
                              X