Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

buitenlocatie of hangaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • buitenlocatie of hangaar

    hoi ik zou graag eens met lmijn nichtje op buitenlocaties een fotoshoot willen gaan maken. maar we kunen maar geen leuke locatie vinden. wij zelf zijn van Tessenderlo en ja er is wel veel groen maar we willen net dat tikkeltje anders. een oud gebouw ofzo of waar echte mooie plaatjes kan genomen worden liefst buiten. ik weet het is nog koud maar bij de eerste zonnestraal willen we datgaan doen. Weet er iemand in de omgeving van tessenderlo diest geel beringen leuke locaties en waar we mogen komen ,dan zijn jullie reacties zeker welkom.

    mvg ronny

  • #2
    Re: buitenlocatie of hangaar

    De mijngebouwen zijn daar altijd wel leuk voor...
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

    Comment


    • #3
      Re: buitenlocatie of hangaar

      Er zijn mijngebouwen in Beringen, Waterschei, Winterslag, Genk en zo maar je moet altijd zien of je wel binnen mag. Soms moet je een afspraak maken en betalen. Als je gewoon buiten rondloopt kan je er soms nog mee wegkomen.
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #4
        Re: buitenlocatie of hangaar

        maar ik wil eens iets anders dan een mijn. iedereen heeft dat precies al he. zijn er nu nergens geen oude vervallen huizen of kastelen waar je kan gaan shooten ?dat zou pas af zijn. moet niet speciaal in de limburg zijn maar oojk nie aan zee he

        Comment


        • #5
          Re: buitenlocatie of hangaar

          Waar ligt dat, DE Limburg??? :-)
          www.YourConcertShots.com

          Comment


          • #6
            Re: buitenlocatie of hangaar

            rsted grapjaaaaaaas :-)

            Comment


            • #7
              Re: buitenlocatie of hangaar

              tja mijn of niet, tis wat ge er zelf van maakt ook he.
              Als ge eens iets anders zoekt:
              optie 1: urban websites bekijken en zien waar zij naartoe gaan (ALS er een specifieke plek bijstaat)
              optie 2: zelf gaan zoeken. Kleine wegjes doen en hier en daar eens gaan kijken he. Rondvragen bij kennissen waar ge fotos kunt maken. Zo ben ik ook al leuke plekken tegengekomen.
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment


              • #8
                Re: buitenlocatie of hangaar

                Of je komt eens naar Gent.
                Maak er een daguitstap van.

                Dit hier een super locatie.
                Loods aan de voorhavenkaai.

                Klik Hier.


                CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                Comment


                • #9
                  Re: buitenlocatie of hangaar

                  Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht
                  Of je komt eens naar Gent.
                  Maak er een daguitstap van.

                  Dit hier een super locatie.
                  Loods aan de voorhavenkaai.

                  Klik Hier.


                  is niet meer toegankelijk... ze zijn er lofts in aan't bouwen...
                  is trouwens geen makkelijke locatie... voor model shoots, binnen is het vrij donker en je hebt rondom de lelijke klare achtergrond op je lens...
                  je moet met een lage DOF gaan werken of met flitsen om er iets van te maken...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: buitenlocatie of hangaar

                    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                    is niet meer toegankelijk... ze zijn er lofts in aan't bouwen...
                    is trouwens geen makkelijke locatie... voor model shoots, binnen is het vrij donker en je hebt rondom de lelijke klare achtergrond op je lens...
                    je moet met een lage DOF gaan werken of met flitsen om er iets van te maken...
                    Je hebt daar zeker nog toegang !!!!
                    Ik heb er eergisteren nog een reportage gedaan.
                    ssssssssst , niet verder vertellen hé.

                    Inderdaad moet je weten waar je het beste je foto's kan nemen kwa belichting enz,...
                    Als je over een beetje skills beschikt kan je er zeker iets moois van maken.
                    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                    Comment

                    Working...
                    X