Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

old picture

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • old picture

    schiet maar, ik denk dat de meningen nogal verschillend gaan zijn


  • #2
    Re: old picture

    Soms trekt een mens zich toch de haren uit het hoofd zeker, na meer dan honderd keer bekeken niet één reactie
    Ik zal dan maar de spits afbijten, hij is anders dan de anderen en daardoor net zo speciaal, ik kijk er graag naar vooral het sterretje dat uit de gitaar springt is top.
    Kortom mooie foto
    Eric Van Aerschot BD0730BE

    Comment


    • #3
      Re: old picture

      Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
      Soms trekt een mens zich toch de haren uit het hoofd zeker, na meer dan honderd keer bekeken niet één reactie
      Ik zal dan maar de spits afbijten, hij is anders dan de anderen en daardoor net zo speciaal, ik kijk er graag naar vooral het sterretje dat uit de gitaar springt is top.
      Kortom mooie foto
      zo snel ben ik niet aan mijn haar aan het trekken hoor maar zoals je zegt het is raar dat er geen reactie komt op deze foto.
      Ik dat nochtans een boel kritiek verwacht i.v.m. deze bewerking

      Comment


      • #4
        Re: old picture

        idee vind ik goed, uitwerking iets minder.
        hij moet hier niet haarscherp zijn maar voor mij mocht het toch iets scherper.
        Het sterretje vind ik er dan weer net iets over.
        de krassen en kleur zijn wel goed volgens mij.
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: old picture

          Ik ben er ook niet zo weg van.
          Heb meer het gevoel dat je deze eerst in de prullenmand wou kegelen, maar er dan nog wat van hebt willen maken.
          De ruis is helaas ruis en geen korrel, vind ik een beetje storend.
          StijnDeGrauwe.be

          Comment


          • #6
            Re: old picture

            Puur gevoelsmatig doet deze foto me wel wat. 'Heel wat' zelfs.

            Net een filmbeeld.
            En, héél raar, ik heb bijna het gevoel alsof er beweging in die foto zit. Alsof het fimbeeld even aan het haperen is en zo direct terug zal verder spelen.

            Voor mij is deze bewerking dan ook compleet geslaagd. Wat echt wel een compliment is want normaal gezien ben ik verre van wild over dit soort geshop.

            Comment


            • #7
              Re: old picture

              Een hoog blues gehalte met dat korrelige en zo, alleen dat sterretje zit er naast, vind ik

              Comment


              • #8
                Re: old picture

                Graag ook foto zonder ster; maar wat is daar in de linkerbenedenhoek gebeurt
                α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                Flickr____No place to be

                Comment


                • #9
                  Re: old picture

                  Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                  Graag ook foto zonder ster; maar wat is daar in de linkerbenedenhoek gebeurt
                  spooky hé, ik denk dat daar een marsmanneke kwam kijken naar die ster

                  Comment

                  Working...
                  X