Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

té goedkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • té goedkoop

    hier nog maar eens wat bedriegers aan't werk. Kan allicht niet anders.

    moet toch toegeven dat die lage prijzen je wel wat laten dromen. Stel je voor, kunnen kopen waar je zin in hebt...

    edit: wat info:
    [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
    [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

  • #2
    Re: té goedkoop

    idd, oplichters, enkel Western Union aanvaarden en anonieme dns entries geven het volledig weg...

    Domain name: myaffordablecamera.com

    Registrant Contact:
    Whois Privacy Protection Service, Inc.
    Whois Agent ()

    Fax:
    PMB 368, 14150 NE 20th St - F1
    C/O myaffordablecamera.com
    Bellevue, WA 98007
    US

    Administrative Contact:
    Whois Privacy Protection Service, Inc.
    Whois Agent ***********@whoisprivacyprotect.com)
    +1.4252740657
    Fax: +1.4256960234
    PMB 368, 14150 NE 20th St - F1
    C/O myaffordablecamera.com
    Bellevue, WA 98007
    US
    Mensen die hun geld kwijt zijn: http://www.flickr.com/groups/40d/dis...7612895201962/
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: té goedkoop

      Sorry hoor, maar als je voor iedere bedrieger een apart topic moet starten, waar zijn we dan mee bezig? Zo kun je 30 topics per dag starten (geen verwijt naar TS toe).

      Misschien best even in tips and tricks een apart artikel plaatsen met daarin waarop je vooral moet letten en eventueel een lijst van tot nu toe alle louche handelaars.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: té goedkoop

        omdat deze site trouwens als reclame stond op de site van ebay...stel ik me toch vragen bij.
        beter een topic te veel, dan iemand die geld kwijt is.
        [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
        [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

        Comment


        • #5
          Re: té goedkoop

          1st Frunzenskaya, 3A
          119146 Moscow
          Russia

          heb even gececkt bij familie in moskou ADRES BESTAAT NIET !!!!!

          gr. J@siu en Miroslawa
          >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

          Comment


          • #6
            Re: té goedkoop

            Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
            omdat deze site trouwens als reclame stond op de site van ebay...stel ik me toch vragen bij.
            beter een topic te veel, dan iemand die geld kwijt is.
            Tja, niet alles op ebay is koosjer hoor.
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: té goedkoop

              Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
              beter een topic te veel, dan iemand die geld kwijt is.
              Goeie instelling,

              Comment


              • #8
                Re: té goedkoop

                Absoluut, dit kan vooral nieuwelingen zonder koopervaring veel euro's besparen.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: té goedkoop

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Absoluut, dit kan vooral nieuwelingen zonder koopervaring veel euro's besparen.
                  Akkoord, maar ben je dan niet beter af dat je zo'n zaken centraliseert?
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: té goedkoop

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Sorry hoor, maar als je voor iedere bedrieger een apart topic moet starten, waar zijn we dan mee bezig? Zo kun je 30 topics per dag starten (geen verwijt naar TS toe).

                    Misschien best even in tips and tricks een apart artikel plaatsen met daarin waarop je vooral moet letten en eventueel een lijst van tot nu toe alle louche handelaars.
                    Prima idee
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: té goedkoop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Absoluut, dit kan vooral nieuwelingen zonder koopervaring veel euro's besparen.
                      Het was cynisch bedoeld, hoor, vandaar ook de smiley. Als je te dom bent om zulke shops niet van betrouwbare te onderscheiden ben je ook te dom om hier te komen lezen / opzoeken. Wellicht is dan de enige manier om erachter te komen "the hard way".

                      Hoeveel too-good-to-be-true-threads moeten we hier nog krijgen? Ik zie dat er vandaag alweer een is bijgekomen. Ik ga mee met Destn en Macroshopper.

                      Comment

                      Working...
                      X