Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hangaar gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hangaar gezocht

    zoals de tietel het al aangeeft ben ik opzoek naar een hangaar voor communiefoto's te maken.
    liefst zo bouwvallig mogellijk,vrije ingang en dit ook nog ergens in de buurt van genk,opglabbeek, bree of gruitrode.
    moest er iemand zo een hangaar ter beschikking hebben of er eentje weten staan laat je het mij dan aub weten.... want ik vind er geen.

    alvast bedankt
    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

  • #2
    Re: hangaar gezocht

    kortrijk is wat ver zeker
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: hangaar gezocht

      Je hebt daar aan C-mine zoiets in die aard...niet echt een hangaar, maar komt in de buurt.
      Moest je iets vinden, dan zou ik het graag weten.

      Thx,
      JanMetDePet
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #4
        Re: hangaar gezocht

        ja achter de cinema van C-min in genk staat een bouwvallig gebouw in 3 delen aan elkaar. Maar je mag daar wel niet binnen (allez ik zou dat toch zeker niet wagen met een communicant). Is wel mooi aan de buitenkant met uitgeslagen houten ramen en groene houten deuren
        Ik struin ook de lokaties af in Limburg maar zo'n hangaar ben ik nog niet tegengekomen.
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: hangaar gezocht

          Mijngebouwen van Waterschei maar niet gratis tenzij communicant eigen kind is.

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: hangaar gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
            Mijngebouwen van Waterschei maar niet gratis tenzij communicant eigen kind is.

            Hans
            Wat?!? Mogen er wel gratis foto's gemaakt worden als het een eigen kind is? Dat vind ik wel heel vreemd...
            www.focusfotografie.be
            www.facebook.com/eviwilmus

            Comment


            • #7
              Re: hangaar gezocht

              Maw: Als er commerciële intenties zijn, moet je betalen.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: hangaar gezocht

                Zou dat opvallen dat ik er 25 uitzie en dat ik dan een model van 18 meeneem en zeg dat het mijn dochter is ?
                Ik heb nog pas gehoord van iemand dat ie gewoon in Waterschei heeft gefotografeerd en hij heeft niet betaald. Kzou dat niet durven (ge zijt ook niet verzekerd en zo zeker?)
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                Comment


                • #9
                  Re: hangaar gezocht

                  Als je in het hoofdgebouw binnen gaat moet je toch voorbij de balie dus...
                  Foefelen kan je natuurlijk altijd...

                  Hans
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment

                  Working...
                  X